دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷
IOTC
سه شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بهره برداری از پروژه ایجاد سه راهی بر روی خطوط لوله نفت مخازن خارگ

رییس پایانه نفتی خارگ از پایان پروژه ایجاد سه راهی بر روی خطوط لوله نفت مخازن پایانه نفتی خارگ بدون حادثه خبر داد و آن را از موفقیت تلاشگران صنعت نفت خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز افزود: اجرای پروژه ایجاد سه راهی بر روی خط لوله نفت 60 اینچ و یک خط لوله 72 اینچ جهت اتصال به مخازن ذخیره سازی جدید، به رغم پر خطر بودن شرایط کار، اما با در نظر گرفتن و رعایت تمامی نکات ایمنی، بدون بروز حادثه انجام شد وبه بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: به هنگام انجام این پروژه مهم و پیچیده فنی، کارشناسان HSE، آتش نشانان و خودروهای اطفای حریق بطور مدام در محل مستقر بودند و عملیات گازسنجی نیز توسط کارشناسان به طور مستمر انجام شد.

اسدروز تصریح کرد: این مهم با همکاری اداره صادرات و مهندسی و ساختمان و با روشی مطمئن و خلاق ضمن همراهی با گروه پیمانکار اجرایی، محیطی کاملا مساعد و ایمن برای عملیات برشکاری، جوشکاری، سنگ زنی و تنظیم اتصالات مربوط فراهم شد.

وی گفت: بدون شک این عملیات مهم جلوه ای از نمایش اقتدار توانمندان صنعت نفت در راستای صیانت از منابع ملی بود که نشان از تجربه بالای جوانان و کارشناسان میهن اسلامی در این صنعت عظیم است.

(سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید