شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۱
IOTC
یکشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پروژه احداث مخازن چهارمیلیون بشکه ای پایانه نفتی خارگ به زودی بهره برداری می شود

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران از افتتاح و بهره برداری پروژه احداث مخازن چهارمیلیون بشکه ای پایانه نفتی خارگ در آینده نزدیک خبر داد.

پروژه احداث مخازن چهارمیلیون بشکه ای پایانه نفتی خارگ به زودی بهره برداری می شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالله احمدی با بیان اینکه افزایش ذخیره سازی نفت از موارد مهم در بهینه سازی فرآیند صادرات و چانه زنی در سطح بین المللی است، افزود: دراین راستا شتاب در اجرای پروژه ساخت چهار مخزن به ظرفیت یک میلیون بشکه ای در خارگ از مهم ترین فعالیتهای مدیریت مهندسی و ساختمان بوده است .به دلیل وجود تحریم ها، محدودیت های بانکی، نوسانات ناگهانی و پیش بینی نشده بهای ارز در سال 91 و رشد ناگهانی و غیرمنتظره قیمت ها، با مشکلات متعددی در این پروژه رو به رو شدیم؛ اما خوشبختانه بخش زیادی از مشکلات با تلاش کارکنان و حمایت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مرتفع شد.
 
وی ادامه داد: هم اکنون پروژه ساخت چهار مخزن یک میلیون بشکه ای با پیشرفت واقعی حدود 97 درصد در حال انجام است و به زودی مراسم افتتاح این پروژه با مقامات ارشد صنعت نفت برگزار می شود.
 
احمدی همچنین با اشاره به موفقیت های مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران در سال گذشته یادآورشد: سال 92 در حالیکه مزین به حماسه اقتصادی بود موفق به صرفه جویی 51 میلیارد ریالی در حوزه فعالیتی خود باشیم.
 
وی افزود: در ابتدای سال 92 نیز مدیریت مهندسی و ساختمان موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت در پروژه ها  شد و نام شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان اولین شرکت در سطح شرکت ملی نفت ایران که دارای این گواهینامه می باشد ثبت شد.
 

 

(یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید