جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۳
IOTC
پنج شنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۷
سرویس : آموزش
کد خبر : ۴۷۳۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس آموزش
رییس پایانه نفتی خارگ :

رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت HSE پیمانکاران در سطح شرکت پایانه های نفتی ایران

رییس پایانه نفتی خارگ از معرفی و رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت HSE پیمانکاران در سطح شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد

رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت HSE پیمانکاران در سطح شرکت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سیدمحمد جواد موسوی گفت :برای اولین بار در سطح شرکت ملی نفت ایران از نرم افزار منحصر به فرد و جامع مدیریت HSE پیمانکاران رونمایی شد. 

 

وی ادامه داد : با نگاه مثبت عباس اسدروز مدیرعامل شرکت در توجه به خلاقیت های نیروی انسانی و شکوفایی توانمندی های بالقوه نیروهای مستعد ، با هدف مدیریت امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پیمانکاران پروژه های شرکت ، این نرم افزار که بدون صرف هزینه ای و تنها با تکیه بر توان داخلی اداره HSE پایانه نفتی خارگ و توسط حسام حجازی کارشناس ارشد HSE، برنامه نویسی و به مرحله اجرا و عملیاتی شده است.

 

موسوی تصریح کرد: . این نرم افزار تمامی فعالیت های پیمانکاران در حوزه HSE را پوشش داده که اجرای این سامانه منجر به کاهش ریسک های عملیاتی، بهبود شاخص های حوادث نیروهای پیمانکاری، جلوگیری از آسیب به اعتبار سازمان، حفظ و صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، کاهش خسارت به تاسیسات، تجهیزات و کاهش زمان خارج از سرویس بودن آن ها، بهبود پایش های زیست محیطی و جلوگیری از آسیب به محیط زیست، جلوگیری از اعمال جریمه های ارگان های برون سازمانی و نظارتی و ... خواهد گردید.

 

رییس پایانه نفتی خارگ افزود: اجرای این پروژه با استفاده از توان داخلی شرکت پایانه های نفتی ایران سبب صرفه جویی پنج میلیارد ریال به شکل مستقیم و حدود یکصد میلیارد ریال به شکل غیرمستقیم گردیده که این امر در نوع خود منحصربه فرد می باشد.

 

موسوی اظهار امیدواری کرد : این مهم، سرآغازی برای بروز و شکوفایی توانمندی های بالقوه نیروهای مستعد در نیل به چشم انداز و اهداف عالیه سازمان باشیم.

شایان ذکر است در نشستی با حضور با حضور رؤسای ادارات عملیاتی پایانه نفتی خارگ از نرم افزار جامع مدیریت HSE پیمانکاران شرکت پایانه های نفتی ایران به صورت پایلوت در جزیره خارگ رونمایی گردید.

جلسه عملیاتی 7
جلسه عملیاتی 6
جلسه عملیاتی 5
جلسه عملیاتی 4
جلسه عملیاتی 3

جلسه عملیاتی 11

جلسه عملیاتی 2
جلسه عملیاتی 1

جلسه عملیاتی 10
جلسه عملیاتی 9

 

(پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹) ۱۳:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید