یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷
IOTC
چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت مدیریت عملیات عمومی خارگ

خوابگاه پیمانکاران صنعت نفت جزیره خارگ بهره برداری شد

خوابگاه پیمانکاران صنعت نفت جزیره خارگ به همت مدیریت عملیات عمومی خارگ در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مقامات محلی (دوشنبه 1 اردیبهشت) بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تقدیر از تلاش های کارکنان مدیریت عملیات عمومی خارگ گفت: ساماندهی وضعیت اسکان نیروهای پیمانکار صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ از اولویت کاری پایانه نفتی ایران بود که خوشبختانه انجام شد.

وی تصریح کرد: حفظ کرامت منابع انسانی در راس وظایف مدیران صنعت نفت است و در این راستا باید برای تقویت و نگهداشت نیروی انسانی پرتلاش و کارآمد تلاش کرد.

مدیرعملیات عمومی  خارگ نیز در این مراسم گفت: محیط این خوابگاه در راستای اجرایی شدن مصوبه هیات دولت به گونه ای ساخته شده تا نیاز نیروی انسانی صنعت نفت و جامعه شهری جزیره خارگ را تامین کند.

هاشم حقیقی همچنین از گسترش و توسعه فضاهای اقامتی و رفاهی جهت نیروهای پیمانکاری مستقر در جزیره خارگ با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارگ نیز گفت: این پروژه از مصوبات سفر هیات دولت به استان بوشهر است که با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار، برای اسکان 250 نفر ساخته شده است.

در این مراسم مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) دستور ساخت یک زمین فوتسال با چمن مصنوعی در محل این خوابگاه را صادر کرد.

 
(چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید