چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۷
IOTC
شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آمادگی افزایش سوآپ نفت خام از پایانه نفتی شمال

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: برای افزایش عملیات سوآپ نفت خام از پایانه نفتی شمال برنامه ریزی شده و امکانات لازم نیز در این خصوص پیش بینی شده است.

آمادگی افزایش سوآپ نفت خام از پایانه نفتی شمال

  

 به گزارش روابط عمومی  شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروز موسوی  در بازدید  از پایانه  نفتی  شمال در نکائ با بیان این مطلب تاکید کرد:  با توجه به  سیاست های  وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران, مبنی بر افزایش  عملیات سوآپ نفت خام, شرکت پایانه های نفتی ایران نیز درصدد کسب آمادگی های لازم در این خصوص است.

 وی  ضمن  اظهار رضایت از روند فعلی پیشرفت پروژه ساخت حوضچه فراگیر  شمال , در مذاکراتی که با پیمانکار داشت  خواستار آن شد:  تا این پروژه زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد .

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر نقش حاکمیتی این شرکت و پیگیری های لازم در زمینه پروژه بزرگ  جاسک به عنوان مهم ترین اولویت شرکت تاکید کرد و در این باره توضیح داد:  با توجه به اینکه  نقطه  شروع  پروژه  خط لوله  نکائ - جاسک  ازپایانه نفتی شمال خواهد بود  تجهیز این پایانه دراولویت کاری  قرار دارد.

در ادامه  مهندس موسوی با تاکید بر اهداف اصلی سیاست های نظام جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفت ایران  وهم راستا بودن فعالیت های شرکت با چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین  اهمیت موضوع سوآپ و جایگاه پایانه نفتی شمال در انجام این پروژه ملی و حیاتی کشور و حفظ سرمایه منابع انسانی و استفاده حداکثری از ظرفیت پرسنل جوان تاکید و بر سلامت جسمی و روحی کارکنان و نیز افزایش دوره های آموزشی مرتبط اشاره کرد .

 برپایه این گزارش در ادامه مهندس شاه دوست رییس پایانه نفتی شمال, ضمن ارائه پاور پوینت و مستندات ، به فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته و جاری پرداخت و با اشاره به پتانسیل و ظرفیت ها ی موجود در پایانه نفتی شمال آمادگی این منطقه را در زمینه عملیات  سوآپ و قراردادهای جدید اعلام داشت .

همچنین  شاه دوست در بخشی از صحبت های خود با اشاره بر در اختیار داشتن منابع انسانی جوان و تحصیلکرده ( بزرگترین سرمایه سازمانی ) در پایانه نفتی شمال را مزیت مهمی دانسته و بر استفاده بهینه از این پتانسیل تاکید کردند .

 

(شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید