یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۰
IOTC
چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
به همت HSE شرکت پایانه های نفتی ایران

مراسم روز زمین پاک در جزیره خارگ برگزار شد

همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت روزجهانی زمین پاک مراسم نمادینی با حضور مدیران و مسئولان صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ به همت اداره HSE شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران محیط زیست را زیر بنای اساسی سلامت جامعه خواند و افزود: همانگونه که شعار امسال «اراده ملی در داشتن زمین پاک» اعلام شده است، برای بهبود وضعیت محیط زیست و جلوگیری از آلوده سازی همت جمعی لازم است.
 
وی یادآور شد: بسیاری از پدیده های تخریب کننده زیست محیطی در نتیجه رفتار ناصحیح انسان با زمین است.
 
موسوی با اشاره به معضلات و مشکلاتی که انسان به دست خود در طبیعت و محیط زندگی خود ایجاد کرده است، گفت: تولید زباله که ناشی از فعالیت انسان شهرنشین مصرف کننده است امروز به یکی از مشکلات کره زمین تبدیل شده است.
 
موسوی با اشاره تلاش های انجام شده شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه سلامت محیط زیست سالم، گفت: در تاسیسات شرکت پایانه های نفتی ایران خوشبختانه رعایت مسائل زیست محیطی در اولویت کاری قرار گرفته است و در این زمینه اداره محیط زیست جزیره خارگ همکاری و تعامل قابل تقدیری با مجموعه شرکت های نفتی دارد.
 
در این مراسم مدیران و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران و روسای صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ، به صورت نمادین بخشی از ساحل جزیره خارگ را پاکسازی کردند.
 
 
 
 
 
(چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید