شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۳
IOTC
پنج شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۴۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در دریا در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

مانور آمادگی مقابله با آلودگی دریایی با هدف ارتقاء ایمنی دریا نوردی و حفاظت از محیط زیست دریایی در اسکله های صادراتی پایانه نفتی خارگ برگزارشد.

مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در دریا در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت : مانور آمادگی مقابله با آلودگی دریایی در اسکله های صادراتی پایانه نفتی خارگ برگزارشد.

عباس اسدروز هدف از برگزاری این مانور را  لزوم آمادگی و سرعت عمل در برابر هرگونه آلودگی نفتی و ارزیابی توان تجهیزاتی موجود در هنگام مواجهه با سوانح به ویژه آلودگی دریا دانست.

وی در خصوص مراحل اجرای مانور اظهار داشت: طبق سناریوی طراحی شده پس از اعلام مشاهده لکه نفتی و بررسی میزان آلودگی، شرایط اضطراری اعلام و تیم های عملیاتی متشکل از HSE، عملیات دریایی، ترابری ، عملیات صادرات ، حراست و ... به صورت آماده باش در آمده و نسبت به آماده سازی شرایط عملیاتی مقابله با لکه نفتی اقدام گردید. 

اسدروز ادامه داد: پس از انتقال تجهیزات، عملیات مقابله با آلودگی دریا انجام و عملیات بوم اندازی صورت گرفت. 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  اضافه کرد: در ادامه جمع آوری، شستشو، انتقال تجهیزات و پسماندهای عملیاتی انجام و مانور با موفقیت به پایان رسید. 

اسدروز همچنین به انجام تمام مراحل مانور در حضور نمایندگان اداره کل بندر و دریانوردی بوشهر اشاره کرد و افزود این بازدید در راستای تمدید مجوز بهره برداری اسکله های صادراتی پایانه نفتی خارگ صورت پذیرفت.  

وی در پایان تاکید کرد : برگزاری مانور می تواند نقش مهمی در افزایش آمادگی نیروهای مقابله با هرگونه آلودگی احتمالی و مسائل زیست محیطی ایفا کند. 

 

مانور  6
مانور  2
مانور  1

مانور  8
مانور  7
مانور  5
مانور  4
مانور  3

مانور  20
مانور  19
مانور  10
مانور  9

مانور  17
مانور  16
مانور  15
مانور  14
مانور  13
مانور  12
مانور  11

عکس : محمد پنهان 

(پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید