جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸
IOTC
یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۲
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۳۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
به مناسبت روز جهانی دریانوردی

دیدار صمیمانه مدیرعامل پایانه های نفتی ایران با کارکنان دریایی پایانه نفتی خارگ + تصاویر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز جهانی دریانوردی با کارکنان عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ دیدار و مشکلات مربوط به نیروی انسانی ، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و تعمیرات و نوسازی ناوگان دریایی را مورد برررسی قرار داد

دیدار صمیمانه مدیرعامل پایانه های نفتی ایران با کارکنان دریایی پایانه نفتی خارگ + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز در بازدید از اداره عملیات دریایی پایانه خارگ در سخنانی با اشاره به ماموریت و نقش شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش نفت اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران  با وجود چالش ها و تنگناهایی که وجود دارد ، به لطف خداوند و حمایت های اثربخش و مستمر شرکت ملی نفت ایران ، توانسته مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه های ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن، به موقع و همچنین با رعایت الزامات و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی به انجام برساند.

اسدروز ادامه داد : مدیریت عملیات و عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی صنعت نفت با عشق و دانشی که دارند توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند که باعث سرافزاری کشور و صنعت نفت شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در تلاش هستیم مشکلات و کمبودهایی که در این بخش داریم را با بررسی و اتخاذ تصمیمات مناسبت به حداقل برسانیم .

 

وی نیز در دیدار با کارکنان طرح و برنامه ریزی امورفنی آخرین وضعیت نظام مدیریت دارایی های فیزیکی ، پروژه های در حال اجرا و برنامه های آتی  و همچنین مشکلات مربوط به نیروی انسانی و پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند .

 

دکتر اسدروز همچنین  از بخش های مختلف اداره تدارکات و امورکالا بازدید و  گفت : این مدیریت همواره در پشتیبانی از فرایندهای عملیاتی شرکت همراه و همسو بوده است.

اسدروز تصریح کرد : مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ماموریت سازمانی خود را تامین به‌ موقع، اقتصادی و با کیفیت بالا کالا و تجهیزات را با رویکرد ساخت داخل تعیین کرده است و  با توجه به سال جهش تولید تاکنون بخش اعظمی از تجهیزات و قطعات مختلف مورد نیاز مناطق عملیاتی شرکت را به کمک واحد های پژوهشی و شرکت های دانش بنیان بومی سازی و ساخت داخل نموده است .

در این بازدید کمبود ها و مشکلات این حوزه نیز مطرح و در راستای حل آنها تصمیم گیری شد.

 

بازدید 14

بازدید 8
بازدید 7

بازدید 9
بازدید 6

بازدید 13
بازدید 12


بازدید 2
بازدید 1
بازدید 11
بازدید 10
بازدید 5
بازدید 4
بازدید 3

   

بازدید 19


بازدید 18
بازدید 17
بازدید 16
بازدید 9
بازدید 7
بازدید 6
بازدید 5 

بازدید 29
بازدید 28
بازدید 27

بازدید 25
بازدید 24
بازدید 23
بازدید 22
بازدید 21          

(یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹) ۱۵:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید