جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۰
IOTC
سه شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۱۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

جوابیه روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران در پاسخ به درج گزارشی درباره اخراج مربیان ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران

در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه ۶ هفته نامه ورزشی ها شماره ۳۵ موضوع "اخراج مربیان ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران " ، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد.

جوابیه روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران در پاسخ به درج گزارشی درباره اخراج مربیان ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه ۶  هفته نامه ورزشی ها شماره ۳۵ موضوع "اخراج مربیان ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران "  ، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد.

 

 الف- با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا (که در حکم قانون بوده و برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی لازم الاتباع و لازم الاجرا می باشد) و مطابق بخشنامه شماره ۹۱۳۶۳ مورخ 1399/03/27 اداره کل سلامت،تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت مبنی بر «ممنوعیت بازگشایی اماکن ورزشی»  که در آن به "دستورالعمل شماره ۵ ستادمرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید۱۹در صنعت نفت " رجوع گردیده است؛در شرایط فعلی شیوع ویروس منحوس کرونا  و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ،اماکن ورزشی در پایانه نفتی خارگ فعلآ تعطیل شده اند فلذا امکان استفاده از خدمات مربیان ورزشی که به صورت ساعتی با این شرکت قرارداد همکاری داشته اند تا اطلاع ثانوی  مقدور نیست.

ب- بدیهی است در شرایط خاص فعلی شیوع ویروس کرونا، سلامت کارکنان در صنعت نفت و محیط پیرامونی و شهروندان جزیره خارگ بر بازگشایی اماکن ورزشی ارجحیت و اولویت داشته و ان شاالله با بهبود شرایط ،مربیان محترم ورزشی کمافی السابق مطابق قراردادهای خود با این شرکت همکاری خواهند نمود.

ج- طرح یک ادعای کلی با اطلاعات ناقص ، ناقض اصول حرفه‌ای و خلاف شأن رسانه محترم است. از آن گذشته اتهام‌زنی بی‌سند و درج مطالب نادرست،علاوه بر اینکه از نظر شرعی، حقوقی و اخلاقی قابل پذیرش نیست، مصداق بارز  تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به‌شمار می‌رود.

د- شرکت پایانه های نفتی ایران انتقادات رسانه‌ای را به مثابه ابزاری برای مقابله با کاستی‌ها و اشکالات می‌داند، اما در عین حال از اصحاب رسانه انتظار دارد، در شرایط جنگ تمام‌عیار اقتصادی و فشار‌های توطئه‌آمیز دشمنان، مصالح عمومی از جمله آرامش روانی مردم را بیش از همیشه در فعالیت‌های خود لحاظ نموده  و از طرح ادعا‌های نادرست و بی‌سند که صرفاً منجر به تلاطم و تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند.

(سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید