شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۴
IOTC
جمعه / ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۷
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۱۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است : 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

 

باز این چه شورش است که در خلق عالم است ، باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است ، محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(علیه السلام ) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. 

ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام ) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان و علی الخصوص کارکنان مومن و متدین صنعت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

در محرم امسال ودر شرایط خاص شیوع ویروس کرونا باید تاکیدات مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت در زمینه برپایی مجالس و آیین های سوگواری الهام بخش و عاری از هر گونه آسیب و انحراف را نصب العین خود قرار داده  تا ان شاء الله شاهد اقامه مجالسی در شأن و جلال و شکوه و عظمت ابا عبدالله(علیه السلام) و محرم و صفر و عاشورای حسینی باشیم.

 

(جمعه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید