سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۰
IOTC
دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۰
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

شرکت بیش از دو هزار نفر در دوره های آموزش قرآن پایانه نفتی خارگ

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران از شرکت دو هزار و 125 نفر در کلاس های آموزشی قرآن کریم در پایانه نفتی خارگ طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران هاشم سواری افزود: در راستای متعالی سازی اهداف و خط مشی سازمان در حوزه ارائه خدمات فرهنگی،  گام های بزرگی برداشته شد و در این زمینه در بخش فرهنگ سازی و اعتلای فضای معنوی در محیط های صنعتی و  پرورش اخلاق و تفکر قرآنی در بین کارکنان و خانواده آن، دوره های متعدد و کلاس های آموزش قرآن در سال 92 برگزار شد.

وی ادامه داد: کانون قرآن امور فرهنگی و هنری پایانه نفتی خارگ، با برگزاری کلاس های مذهبی و برگزاری مسابقات در مناسبت های مذهبی و جشنواره بزرگ قرآنی و همچنین برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی جهت قرآن آموزان گام هایی به سوی هدف های تعیین شده سازمان برداشت.

سواری، برگزاری کلاس های قرآنی : ویژه برادران و خواهران در سنین مختلف، روخوانی، روان خوانی، تجوید، ترتیل، دعا، مفاهیم، حفظ، اذان، برگزاری محفل انسی با قرآن در منازل سازمانی کارکنان، برگزاری کارگاه های مذهبی با حضور مدعوین دعوت شده، برگزاری کلاس های تواشیح، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی به مناسبت های ایام محرم و ماه مبارک رمضان، برگزاری جشنواره قرآنی منتظران ظهور و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی را از جمله فعالیت های یاد شده در سال 92 برشمرد.

وی یادآور شد: درسال 1392 حدود 400 نفر در ششمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور شرکت کردند و این درحالی است که بیش از 105 نیزدر اردوهای زیارتی و سیاحتی به جمکران حضور داشتند.

 

(دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید