شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸
IOTC
سه شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شرکت پایانه های نفتی ایران گواهینامه 10015 آموزش را کسب کرد

شرکت پایانه های نفتی ایران, موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10015:1999 از شرکت SGS سوئیس شد .

شرکت پایانه های نفتی ایران گواهینامه 10015 آموزش را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران,  ایرج قوامی ریس اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام این مطلب گفت: در راستای بهبود فرایند آموزش و به منظور دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت در حوزه آموزش و با مشارکت آگاهانه کارکنان این شرکت, برای کسب گواهینامه ایزو 10015:1999  اقدام و زمینه سازی های لازم برای کسب آن  صورت بگیرد.

 به گفته وی , استانداردISO10015:1999 یکی از منحصربفرد ترین استانداردها در زمینه آموزش است ،این استاندارد برای ایجاد ، اجرا و نگهداری فرآیند آموزشی سازمانها، شرکتها و موسسات اثربخش است به نحوی که  با پیاده سازی این استاندارد در فرآیندهای آموزشی شرکت و سازمانها می توان به زبان علمی مشترک جهانی دست یافت.

قوامی با بیان اینکه استاندارد سازی آموزش باتوجه به سرمایه گذاری کلان موسسات، سازمانها و شرکتها اعم از خصوصی و دولتی در امرآموزش، یکی از ضروریات است گفت:  با اعمال این استاندارد پارادایم ساده اندیشی و سطحی نگری به فرآیند آموزش با رویکردی حرفه ای و تخصصی تغییر می کند و الزامات، مستند سازی و چگونگی ممیزی سیستم آموزش از این طریق انجام می شود.

ریس آموزش  شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: با اعمال این استاندارد, اثربخشی آموزش، بهره وری آموزش ، اعتباربخشی آموزش وساده سازی مباحث پیچیده و فنی آموزش، میسر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان شد: این گواهینامه به مدت سه سال  وتا  بهمن ماه 1393 خورشیدی اعتبار دارد.

(سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید