شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۰
IOTC
پنج شنبه / ۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۷۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در پایانه نفتی خارگ مطرح کرد :

کار کردن در دریا تلفیقی از دانش و عشق می باشد

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش نفت همیشه در انجام کارهای سخت ، پیشرو بوده و کارها به صورت دانش محور انجام می شود

کار کردن در دریا تلفیقی از دانش و عشق می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، فرخ علیخانی معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پایانه نفتی خارگ و طی نشستی با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، مدیران و روسای پایانه نفتی خارگ شرکت کرد .

فرخ علیخانی با اشاره به ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه دریافت ، ذخیره سازی و صادرات نفت و میعانات گازی اظهارداشت : مجموعه این شرکت به عنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش نفت ، همواره در انجام کارهای سخت پیش رو بوده و کارها به صورت دانش محور انجام می شود.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در ادامه افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان  مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ ؛ در  اجرای مدل و الگوی تدوین شده کنترل شیوع ویروس کرونا ابلاغی از طرف شرکت ملی نفت ایران جز شرکتهای پیشرو عمل نموده  و علیرغم تنوع جمعیتی مختلف در منطقه عملیاتی خارگ در این زمینه خوب عمل کرده است .
علیخانی در ادامه با تبریک روز دریانوردی به دریانوردان مدیریت عملیات  شرکت پایانه های نفتی ایران بیان داشت : کار کردن در دریا تلفیقی از عشق و دانش می باشد که کارکنان عملیات  دریایی علیرغم محدودیت ها و کمبودات ،توانسته اند کارهای بزرگی را برای سرافرازی کشور  و صنعت نفت انجام دهند .

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد : درشرایط سخت کنونی کشور دریانوردان شرکت پایانه های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال تلاش هستند که این جای بسی تقدیر دارد.

عباس اسدروز در این نشست بیان داشت: روز جهانی دریانوردی یادآور رشادتهای دریادلان مجاهدی است که با عزمی راسخ و گام هایی استوار پهنه های دریاها و آبهای آزاد را درنوردیده و در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونق صنعت نفت کشور تلاش خود را معطوف داشته اند. 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد : شرکت پایانه های نفتی ایران با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می دهد و امروزه پیشگامی در عرصه جنگ اقتصادی به عنوان موهبتی الهی در اختیار کارکنان  شرکت پایانه های نفتی ایران و به طور ویژه متخصصین در عملیات دریایی قرار گرفته تا برای اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان تلاش می نمایند.

در این نشست همچنین روسای ادارات به ارائه گزارش عملکردی و موفقیت های کسب شده و مشکلات و چالش های پیش روی حوزه دریانوردی پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست تعدادی از تلاشگران و دریانوردان نمونه شرکت پایانه های نفتی ایران  با اهدا لوح، تقدیر شدند.

 

روزجهانی دریانوردی 27

 

روزجهانی دریانوردی 38
روزجهانی دریانوردی 31

 

روزجهانی دریانوردی 24

 

روزجهانی دریانوردی 32

روزجهانی دریانوردی 33
روزجهانی دریانوردی 30
روزجهانی دریانوردی 29
روزجهانی دریانوردی 28
روزجهانی دریانوردی 26
روزجهانی دریانوردی 25
روزجهانی دریانوردی 23

روزجهانی دریانوردی 22

روزجهانی دریانوردی 35
روزجهانی دریانوردی 34

 روزجهانی دریانوردی 36

 

روزجهانی دریانوردی 37

روزجهانی دریانوردی 41
روزجهانی دریانوردی 40
روزجهانی دریانوردی 39

روزجهانی دریانوردی 45
روزجهانی دریانوردی 44
روزجهانی دریانوردی 43
روزجهانی دریانوردی 42

(پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹) ۱۸:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید