جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۷۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق(ع)، آن امام همام و شخصیت گرانقدری است که در اشاعه و ترویج دین مبین اسلام از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و مال، جان و زندگی خویش را صرف هدایت جامعه به سوی طریقت رستگاری و آزاد اندیشی نمود.

حضرت امام جعفر صادق (ع) در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبین جایگاه امامت، سال ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.

اینجانب با عرض تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق(ع) به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ( عج ) ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی مسلمین جهان،  از خداوند منان توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم؛ امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

 

(چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید