سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۶
IOTC
سه شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۴۵۷
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء
همپای توسعه حوزه های عملیاتی انجام می شود

خیز بلند پایانه های نفتی ایران برای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی در این شرکت تاکید کرد و افزود: مقوله مهم فرهنگ و توجه به مسایل فرهنگی اساس نظام جمهوری اسلامی است.

خیز بلند پایانه های نفتی ایران برای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: توجه به فرهنگ اسلامی و ارتقای روح معنوی جامعه، رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا سازمان ها و نهادهای خدمتگزار نیز باید به فراخور ماموریت های سازمانی خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز رهبر معظم انقلاب بر حوزه اقتصاد گسترده تر شده و فرهنگ را نیز در برگرفته است، تاکید کرد: امسال در همسویی با منویات مقام معظم رهبری، در حد توان خود باید در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته باشیم و به گونه ای عمل کنیم که به موازات کار عملیاتی و فنی و تخصصی شرکت، از حوزه فرهنگی غافل نشویم.

موسوی یادآور شد: در سال گذشته با تلاش جمعی، همفکری، تعامل و وحدت رویه  و جانفشانی تمامی همکاران و تلاشگران، شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار شرکت های بزرگ صنعت نفت، به عنوان شرکت برتر در حوزه خدمات فنی و مهندسی برگزیده شد.

وی ادامه داد: کسب این عنوان در حالی بود که، سال گذشته را با مشکلات مالی متعدد رو به رو بودیم؛ علاوه بر آن و با توجه به تنگناهای مالی، حدود 300 میلیارد ریال صرفه جویی داشتیم و این همه به دلیل توکل بر خداوند و جانفشانی نیروهای دلسوز صنعت نفت شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران بود که میسر و محقق شد.

موسوی بزرگترین پایانه نفتی خاورمیانه  و مجموعه تاسیسات جزیره خارگ را امانت و ثروت ملت ایران خواند و تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در جزیره خارگ باید با ساختارهای فرهنگی خوب و مناسبی که داریم از این ثروت ملی که به امانت نزد ما گذاشته شده، محافظت و پاسداری کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، طراوت و شادابی نیروی انسانی و خانواده کارکنان را از عوامل مهم و موثر در بهبود کاری و موفقیت سازمانی برشمرد و تصریح کرد: ارزش کار ما زمانی تکمیل و تحقق می یابد که در کنار کار اقتصادی و عملیاتی، نشاط و شادابی را در کارکنان و خانواده آنان داشته باشیم و این تنها با کار فرهنگی و توجه به فعالیت های مهم در این حوزه امکان پذیر است.

(سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید