جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۳
IOTC
چهارشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۴۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ:

وضعیت سفید و ایمن جزیره خارگ حاصل هم افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولین بوده و تصادفی نیست

مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ در بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک جزیره خارگ گفت: این رویکرد که جزیره خارگ تاکنون در وضعیت سفید وایمن قراردارد ،حاصل هم افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولین جزیره بوده و تصادفی نیست. قطعاً دغدغه های جدی بوده و آحاد مردم ،گروههای جهادی و ستاد مردمی ، کادر درمانی و بهداشت و درمان صنعت نفت ،شرکت های نفتی و پتروشیمی ، ادارات و ارگانهای محلی، نظامی و انتظامی در پایداری این وضعیت نقش آفرینی کرده اند

وضعیت سفید و ایمن جزیره خارگ حاصل هم افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولین بوده و تصادفی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز ( چهارشنبه 17 اردیبهشت ) مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثاراله خارگ ، روسای پایانه نفتی خارگ و سرپرست مدیریت عملیات عمومی از کارگاه تهیه و توزیع ماسک و دستکش بازدید کردند.
عباس اسدروز در این بازدید اظهار داشت : ضرورت های اجتماعی همیشه ایجاب می کند بشر برای نیازها و محدودیت های خود دست به ابتکار و خلاقیت بزند و ابزارها و نیازهای خود را متناسب با شرایط محیطی تامین کند.
وی افزود : تمدن امروزی هم ناشی از همین تفکر بوده و تمدن بشری حاصل تکامل ابزار تولید است که بشر به تدریج و متناسب با نیازهای محیطی خود دست به خلاقیت و ابتکار می زده است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود : امروزه مایه  افتخار و مباهات است که بسیج متناسب با نیازهایی که از ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بوده ، در تمام عرصه های مختلف حضور فعال و شایان توجه داشته و در یک مقطع زمانی در جبهه های سخت جنگ و دفاع از وطن  و بعد از آن با قابلیت و انعطاف پذیری در مقابله با استکبار خارجی و استبداد داخلی در جبهه نرم از مرزهای فکری و ایدئولوژیکی نقش آفرینی و حضور چشمگیر دارد.
اسدروز ادامه داد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باز هم گروههای جهادی و نیروهای بسیجی  در جهت رفع نیاز های جامعه ورود کرده اند. این کاری که شما بسیجیان با کار جهادی انجام می دهید کار فرهنگی است که یک بار دیگر همدلی و انسجام و همبستگی ، اثربخشی خود را در جزیره خارگ نشان داد.
اسدروز تاکید کرد: این رویکرد که تا الان جزیره خارگ در وضعیت سفید و ایمن قراردارد،حاصل هم افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولین بوده و قطعآ تصادفی نیست. یقینآ دغدغه های جدی بوده که همه آحاد مردم و مسئولین کمک کرده اند و با همدلی ،انسجام وهمبستگی نتیجه ای حاصل شده و جزیره خارگ که پیشانی نظام است را ایمن و سفید نگه داریم و این کار چه از بعد فرهنگی و از بعد نگاهی که می تواند به جامعه القاء کند بسیار ارزشمند است .
مدیر ارشد شرایط اضطراری و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در طول این مدت  تعامل و همکاری مطلوبی بین  آحاد مردم  ،فعالین اجتماعی و ستاد مردمی مبارزه با شیوع ویروس کرونا با مدیریت ارشد شرایط اضطراری  برقرار است  و تاکنون اقدامات مناسبی را  در زمینه کنترل این ویروس در جزیره  انجام داده اند  که به نوبه خودم لازم می دانم از  تلاشها و زحمات این  ستاد تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود : امام جمعه ،بخشدار ،شهرداری و شورای اسلامی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی ، مدیران و روسای ادارات و ارگانهای محلی ، شرکت های نفتی و پتروشیمی ، کادر درمانی شهر و بهداشت و درمان صنعت نفت همواره در کنار مدیریت ارشد شرایط اضطراری قرار داشته و با همدلی و هم افزایی در مبارزه با ویروس کرونا پای کار بوده اند .
اسدروز ادامه داد :بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در این جبهه در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و ناتوان است.
وی تصریح کرد : از خداوند بزرگ سلامتی و پیروزی را برای تمام ملت سرافراز ایران به ویژه کارکنان ایثارگر و فداکار مجموعه درمانی کشور که این روزها در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس صادقانه و عاشقانه ایستاده اند خواستارم و امیدواریم با توکل به خداوند سبحان و با همت و ایثارگری کادر بهداشتی و درمانی و همچنین همراهی مردم فهیم هر چه زودتر به روزهای عادی توام با سلامتی بازگردیم.

براساس این گزارش ، کارگاه تهیه و تولید ماسک و دستکش با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی و بسیج سپاه ثارالله خارگ با حضور بانوان بسیجی روزانه اقدام به تولید ماسک و دستکش می کند که در اختیار آحاد مردم قرار می گیرد.

ماسک  16
ماسک  15
ماسک  14
ماسک  13
ماسک  12
ماسک  11
ماسک  10
ماسک  9

ماسک  7
ماسک  18
ماسک  17
ماسک  6
ماسک  5
ماسک  4
ماسک  3
ماسک  2
ماسک  1

عکس : محمد پنهان  

(چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۸:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید