جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵
IOTC
شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۵۳۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

تکذیب شایعه خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه خارگ

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : پیش از ظهر امروز شایعه ای مبنی بر خارج شدن یک هواپیما از باند فرودگاه شهدا جزیره خارگ در فضای مجازی منتشر گردید که این موضوع قویا تکذیب می شود.

تکذیب شایعه خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه خارگ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ مهدی باقری افزود: فرودگاه شهدا جزیره خارگ با راهبری شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی این شرکت،یکی از راهبردی ترین فرودگاه های نفتی کشور می باشد می باشد که بصورت هفتگی حدود 52 پرواز از این فرودگاه صورت می گیرد.

وی ادامه داد : این فرودگاه در مسیرهای پروازی بوشهر،شیراز،اهواز، اصفهان و تهران توسط دو شرکت هواپیمایی مسولیت جابجایی بار و مسافر به بزرگترین پایانه نفتی کشور را برعهده دارند.

رییس روابط عمومی  پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: پیش از ظهر امروز شایعه ای مبنی بر خارج شدن یک هواپیما از باند فرودگاه شهدا جزیره خارگ در فضای مجازی منتشر گردید که ضمن تکذیب این موضوع از تمامی رسانه ها و کانال های شبکه اجتماعی تقاضا می شود اخبار اینچنینی را از مبادی رسمی دنبال نمایند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: باند فرودگاه شهدا جزیره خارگ بدون هیچ مشکلی درحال انجام عملیات پشتیبانی از صنعت عظیم نفت کشور  می باشد و شایان ذکر است که آخرین پرواز مربوط به شرکت هواپیمایی کارون امروز ساعت 10:30 دقیقه به سلامت فرودگاه جزیره خارگ را مقصد تهران ترک نموده است.

(شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۵:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید