شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۰
IOTC
سه شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۶:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۱۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در پیامی فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

دوازدهم فروردین ماه ، یادآور بهار همبستگی و تحقق آرمان های بلند ایرانیان غیور در دستیابی به آزادی و استقلال سیاسی است.
این روز نقطه عطفی درتاریخ سیاسی کشور عزیزمان است ، چرا که اراده ملتی همدل، آزاده و دین مدار در انتخاب نظامی مبتنی بر اصول ، مبانی و تعالیم مکتب انسان ساز اسلام قرار گرفت و نهال حکومتی دینی و مردمی در ایران سرافراز به ثمر نشست.

اینک به پاس آن انتخابات راستین، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه ی رفیع مقاومت اسلامی که دستاورد شکوه، عظمت و استقلال را برایمان به ارمغان آورد ایستاده است.

در آستانه ورود به 42 سال از این انتخاب شایسته و غرور آفرین که به یمن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شاهد تثبیت جایگاه سیاسی ایران اسلامی در عرصه های جهانی و رونق و توسعه همه جانبه کشور هستیم، ضمن تبریک مجدد این عید خجسته ملی ، یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و جور استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال را برای هموطنان به ارمغان آوردند را گرامی می داریم و این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده ؛ امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ ، در سال جهش تولید راه پرافتخار خدمتگزاری و موفقیت در دستیابی کامل به اهداف از پیش تعیین شده را  با همدلی و تلاش روز افزون شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.

                              عباس اسدروز

                          مدیرعامل

(سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹) ۰۶:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید