شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۵
IOTC
شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تکلیف مدیران شرکت های تولیدی؛ اتمام پروژه های نیمه تمام

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران بر اتمام پروژه های نیمه تمام را تکلیف مهم مدیران شرکت های تولیدی خواند و تاکید کرد: اشتراک گذاری و انتقال تجربیات میان شرکت های تابعه نفت ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مسعود جباری صبح امروز (17 اسفند) در چهارمین همایش مدیران عامل، تولید و فنی شرکت های تابعه نفت با بیان اینکه موضوع هایی همانند ازدیاد برداشت از مخازن، مهندسی نفت و گاز و مباحث مربوط به حفاری در دریا و خشکی میان شرکت ها مشترک است، گفت: باید دستاوردهای شرکت های تابعه به اشتراک گذاشته شود.
وی افزود: خوشبختانه به وجود محدودیت ها و اعمال تحریم های بین المللی، شاهد تحقق موفقیت آمیز برنامه های تولیدی شرکت های زیر مجموعه نفت در سال های 1391 و 1392، بوده ایم.
وی از تشکیل پنج کمیته مواد شیمیایی، مخازن ذخیره سازی نفت خام و میعانات گازی، تعمیرات و نگهداری، ماشین آلات دوار و ساخت داخل خبر داد و گفت: این کمیته ها از زمان برگزاری نخستین گردهمایی سراسری مدیران تولید به منظور شناسایی دستاوردها، چالش ها و برنامه های آتی و همچنین یکپارچه کردن تجربیات و سیاست های شرکت ها، آغاز به کار کرده است.
وی افزود: کمیته های فنی به عنوان بازوی مشورتی می توانند در مواردی که مسولان و مدیران در تصمیم گیری های خود دچار اختلاف هستند، یاری رسان باشند.
وی از مدیران عامل، تولید و فنی شرکت های زیرمجموعه نفت خواست تا در صورت نیاز به تشکیل کمیته ای خاص پیشنهاد های خود را ارائه دهند تا بتوان کل موضوع ها و بخش های مختلف نفت را پوشش داد.
وی یکی از دل نگرانی های بخش تولید را اجرای پروژه های نیمه تمام، اعلام کرد و از مدیران تولید خواست که نسبت به سرانجام رساندن این پروژه ها اهتمام لازم را داشته باشند.
(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید