شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۸
IOTC
شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

چهارمین گردهمایی مدیران تولید شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

چهارمین گردهمایی مدیران عامل، تولید و فنی شش شرکت تولیدی تابعه شرکت ملی نفت ایران امروز با حضور مهندس جوادی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مجموعه فرهنگی شماره 3 این شرکت برگزار شد.

چهارمین گردهمایی مدیران تولید شرکت ملی نفت ایران برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، هدف از برگزاری این گردهمایی، ایجاد سطح بالای تعامل و هماهنگی بین شرکت ها، استفاده شرکت ها از نظرات عملیاتی و فنی یکدیگر، کاهش ریسک و خطرات احتمالی عملیات، افزایش چالاکی شرکت ها در عملیات تولید و تعمیرات و کاهش وابستگی خارجی با تجمیع نیازها و استفاده از توان شرکت های داخلی اعلام شده است.
از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی می توان به کاهش هزینه های تولید و تعمیرات با تعامل بیشتر و همچنین کاهش زمان تعمیرات با استفاده از تجارب موجود در شرکت های تابعه اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، تشکیل کمیته های تخصصی، برگزاری جلسات کارشناسی مستمر و ارائه توانمندی های فنی و عملیاتی هر شرکت، انتقال تجربیات موفق و به اشتراک گذاری آنها، استفاده شرکت های از تجارب فنی و عملیاتی یکدیگر، طرح مسائل شرکت ها به منظور چاره اندیشی و بحث و بررسی به منظور حل و فصل آنها، جلوگیری از تعرف پروژه های یکسان و برخی موازی کاری های موجود و همچنین یکسان سازی آیین نامه های مختلف در زمینه مواد شیمیایی و تعمیرات مخازن ذخیره سازی از جمله دستاوردهای سه گردهمایی پیشین بوده است.
(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید