دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۳
IOTC
دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۸ / ۲۲:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
اسدروز در نشست با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر مطرح نمود؛

برای حفظ و ارتقای سلامت کارکنان در مناطق عملیاتی تمام همت خود را به کار خواهیم بست

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ،نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با محوریت کمک به بهبود ارائه بهتر خدمات درمانی در بیمارستان خلیج فارس خارگ برگزار شد.

برای حفظ و ارتقای سلامت کارکنان در مناطق عملیاتی تمام همت خود را به کار خواهیم بست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران و دکتر مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  نشست بررسی وضعیت خدمات درمانی در جزیره خارگ برگزار شد.
دراین نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در سخنانی اظهار  داشتند؛ اهمیت و ضرورت سلامت به‌عنوان یک حق اساسی در زندگی بر کسی پوشیده نیست و بی هیچ تردیدی سلامتی را باید جزء مهمی از سرمایه انسانی محسوب نمود، ناگفته پیداست که شرایط اقتصادی و اجتماعی، به طور قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های سلامت افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اسدروز ادامه داد؛ اساسی‌ترین بخش از هزینه‌های بهداشت و درمان در هرکشوری به بیمارستان‌ها و به طور خاص به تخت بیمارستانی مربوط است و یکی از شاخص های مهم و اساسی توسعه یافتگی کشورها که مورد اتفاق همه محافل علمی جهان است نسبت تعداد تخت های بیمارستانی به جمعیت است و  شاخص های بهداشتی و درمانی، میزان مرگ و میر از معیارهای سنجش سطح توسعه کشورها محسوب می شود.

ایشان ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به کادر درمان بیمارستان خارگ تبریک گفتند و در ادامه افزودند : کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار در همه جوامع مورد احترام است بخصوص در کشور ما، این قشر  بسیار مورد احترام جامعه هستند و مردم از صمیم قلب به آنها احترام می گذارند این قداست به خاطر رسالتی است که آن ها در جامعه بر عهده دارند.

ایشان تاکید کردند؛ یکی از حلقه های اصلی پشتیبان و در واقع مکمل تامین زنجیره انرژی وصادرات نفت خام در منطقه ای عملیاتی مانند خارگ خدمات بهداشت و درمان  می باشد، موضوعی که شرکت ما یا هر شرکت دیگر با آن روبرو است سطح خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس در منطقه است که به عنوان یکی از معیارهای اساسی در جذب نیروهای متخصص و فنی مورد نیاز در مناطق عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزودند : همچنین علاوه بر نیاز داخل همانطور که مستحضرید ما در هفته و یا در طول ماه پذیرای تعداد زیادی از پرسنل کشتی های نفتکش هستیم که برخی اوقات نیاز به خدمات پزشکی پیدا می کنند لذا توان خدمات دهی ما در زمینه پزشکی می تواند بر رضایتمندی مشتریان ما نیز تاثیر داشته باشد.

اسدروز افزود : سیاست کلی و رویکرد اساسی شرکت نگاه به بهداشت و درمان به عنوان یک واحد کلیدی است، در زمینه همکاری با بهداشت و درمان تقریبا هیچ محدودیتی قائل نیستم به روسای پایانه نفتی خارگ دستور داده ام نیازهای بهداشت و درمان را در اولویت قرار دهند ، موقعیت منطقه خارگ را باید در نظر داشته باشیم .ما در طول سال چند بار مانور برگزار می کنیم باید آمادگی کافی داشته باشیم که در یک شرایط واقعی با توجه به اوضاع و احوال پایداری منطقه را بخصوص در زمینه درمان حادثه دیدگان بالا ببریم.

ایشان در پایان تاکید کردند ؛تفکیک و تقسیم کار و ماموریت سازمانها و شرکتهای تابعه نفت برای سهولت و کیفیت در انجام کار است اما در کلان  برای دستیابی به یک هدف واحد تاسیس شده اند.

 
نشست با یهداشت درمان   

نشست با بهداشت و درمان  5

نشست با یهداشت درمان

 نشست با بهداشت و درمان  18  

نشست با بهداشت و درمان  17  

نشست با بهداشت و درمان  16  

 نشست با بهداشت و درمان  13  

نشست با بهداشت و درمان  12  

نشست با بهداشت و درمان  11  

نشست با بهداشت و درمان  9  

نشست با بهداشت و درمان  7     

(دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸) ۲۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید