شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۰
IOTC
سه شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۷۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نقش پررنگ بسیجیان صنعت نفت در کمک به سیل‌زدگان

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت از این وزارتخانه به‌عنوان فعال‌ترین وزارتخانه در کمک به سیل‌زدگان نام برد و گفت: نقش بسیجیان صنعت نفت در کمک به سیل‌زدگان غیرقابل انکار است.

محمدعلی فلاح مهرجردی امروز (سه‌شنبه، نهم مهرماه) در بیستمین نشست تخصصی فرماندهان بسیج صنعت نفت گفت: صنعت نفت در بدترین شرایط و با توجه به اینکه در نوک پیکان حمله دشمنان قرار گرفته به‌خوبی درخشیده است.

وی به وجود حدود ۹۰ هزار بسیجی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بسیجی‌ها در همه صحنه‌ها حضور دارند، از جمله در سیل اخیر، بسیجیان وزارت نفت حضور فعالی داشتند.

فلاح با بیان اینکه وزارت نفت در شاخه‌های مربوط به امور معنوی و ترویج مباحث عقیدتی همچون برگزاری راهیان نور نیز خوب درخشیده است، ادامه داد: بسیج وزارت نفت به شکل فعالی در حوزه‌های مختلف همچون بازسازی عتبات عالیات و انجام فعالیت‌های فرهنگی نیز ورود کرده است.

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت، از بسیجیان فعال صنعت نفت به‌عنوان سربازان گمنام این صنعت در شرایط تحریم یاد کرد و گفت: بسیجیان در این جنگ اقتصادی، با همان تفکر و روحیه دهه نخست انقلاب تمام‌قد ایستاده‌اند، تا این دوران را پشت سر بگذارند و با استواری و ثبات قدم گام دوم را انقلاب بردارند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان پایگاه‌های نمونه شرکت‌های تابعه صنعت نفت با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
(سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸) ۱۶:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید