یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۹
IOTC
شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دعوت سید پیروز موسوی از کارکنان پایانه های نفتی برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از کارکنان این شرکت برای حضور گسترده و موثر در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت سید پیروز موسوی از کارکنان پایانه های نفتی برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است:
 
کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران
با سلام
 
یوم ا... بیست و دوم بهمن ماه سرآغاز طلوع نورانی روزی است که بانگ الله اکبر، پرچم توحید را برفراز ایران اسلامی به اهتزاز درآورد و فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت سرافراز این سرزمین را درجهان طنین انداز کرد.
 
اکنون با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به برکت ایمان، آگاهی، بصیرت و شجاعت ملت بزرگ ایران و رهبری حکیمانه و بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی همچنان راه پرافتخار خود را به سمت آرمان ها و آینده درخشان استمرار می بخشد.
 
بدین وسیله لازم می دانم از تمامی همکاران سخت کوش و پرتلاشم در شرکت پایانه های نفتی ایران که چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در روزهای مقاومت و ایثار هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری خلق کردند، دعوت نمایم، همگام با ملت غیور ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با انقلاب و نظام اسلامی، آرمان های امام راحل (ره)، شهدای عزیز و والامقام و مقام معظم رهبری با حضور گسترده در راهپیمایی سراسری یوم ا... بیست و دوم بهمن ماه، بار دیگر همبستگی و عشق و ارادت خود را به ارزش های الهی در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر سازند.
 
من ا... توفیق
سید پیروز موسوی
 
(شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید