سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۳
IOTC
دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۱۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

عملکرد ۶ ماهه مدیریت های شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

طی جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه عملیاتی خارگ؛ عملکرد ۶ ماهه مدیریت های شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش های مالی، فنی، عملیاتی، مهندسی و ساختمان ،پشتیبانی و منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد ۶ ماهه مدیریت های شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی  شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در جلسه بررسی عملکرد  شرکت پایانه‌های نفتی ایران در ۶ ماهه اول سال ۹۸ که با حضور دکتر عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیران و روسای ستادی و روسای پایانه نفتی خارگ برگزار شد، خلاصه‌ای از عملکرد شش ماهه این شرکت ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران نقش و ماموریتش کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور است ، کلیدی ترین وظیفه شرکت پایانه های نفتی ایران استمرار جریان صادرات نفت کشور است و بایستی از گسست تامین زنجیره انرژی کشور جلوگیری کنیم ، ذی نفعان ما بسیار باید مورد توجه قرار گیرند . این شرکت به عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه های مختلف عملیاتی نقش ایفا می کند.

وی افزود: این شرکت در چهار منطقه عملیاتی کشور در پایانه نفتی خارگ ، پایانه نفتی شمال، پایانه میعانات گازی عسلویه و منطقه عملیاتی ماهشهر ماموریت دارد و برای دستیابی به اهداف مهم و سیاست های راهبردی شرکت؛ باید از این زیر ساخت های حیاتی  کشور در این مناطق با یک برنامه ریزی مدون عملیات، تامین ، نگهداری و تجهیز را به سرانجام برسانیم.

اسدروز تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ، ایجاد تحول در راستای چابک سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد و در این راستا دارای اهداف عمومی و تخصصی با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده هستیم . در بخش عمومی هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است ، در بخش افزایش رضایتمندی ، کارکنان باید این مهم را لمس کنند .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزودند: در زمینه هدف های تخصصی هدف اول تعریف شده در این شرکت چابکی همراه با دقت درعملیات های مختلف است وبایستی درجهت افزایش رضایتمندی ذی نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود و نهایتا  حفظ نظام دارایی های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره سازی ، خطوط لوله و اسکله های صادراتی است که  این اهداف باید  در دستور کار مستمر مدیران ،روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی قرار داشته باشد.

در این  نشست مدیران و روسای ستادی و رییس پایانه نفتی خارگ گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا و  فعالیتهای انجام شده در حوزه های توسعه و تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات و زیر ساخت های صادرات نفت خام اعم از مخازن و اسکله های صادراتی ،وضعیت جاری مناطق عملیاتی  و همچنین دیگر فعالیتهای این شرکت در حوزه‌های HSE، پژوهش، امورفنی، بازرگانی ،  حقوقی و قراردادها و فعالیت های حوزه عملیات ، منابع انسانی ، آموزش نیروی انسانی ،مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات ،فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پشتیبانی و عملیات عمومی ارائه کردند.

(دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸) ۰۹:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید