دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸
IOTC
شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آغاز به کار پروژه حفاظت الکترونیک سالن فرودگاه شهدای جزیره خارگ

عملیات اجرایی پروژه حفاظت الکترونیک فرودگاه شهدای جزیره خارگ با حضور مدیرعامل و رئیس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران توسط پیمانکار طرف قرارداد آغاز به کار نمود.

آغاز به کار پروژه حفاظت الکترونیک سالن فرودگاه شهدای جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران ، عملیات اجرایی پروژه حفاظت الکترونیک فرودگاه شهدای جزیره خارگ با حضور مدیرعامل و رئیس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران توسط پیمانکار طرف قرارداد آغاز به کار نمود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به این که حراست می‌ تواند به عنوان مشاور مدیران و روسا، موجب رشد و ارتقای دستگاه‌های اجرایی شوند، اظهارداشت : نیروهای حراست چشم و گوش نظام هستند و در صدد شناسایی فرصت‌ها، ایجاد زمینه خدمت به مردم و پشتوانه و پناهگاه عناصر خدوم هستند و اگر این نقش را به خوبی عمل کنند، مشاوری امین برای مسئولان دستگاه‌ها خواهند بود.
اسدروز ضمن خرسندی از شروع عملیات اجرایی این پروژه، تأکید کرد: پیشگیری از هرگونه حادثه قبل از وقوع با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، یکی از اهداف و سیاست های راهبردی شرکت پایانه های نفتی ایران است .
محمد رضا سیفی در آئین آغاز بکار پروژه حفاظت الکترونیک فرودگاه شهدای جزیره خارگ یادآور شد: موضوع حفاظت الکترونیک یک واقعیت مهم و قابل توجه است که با استفاده از تکنولوژی روز و حمایت از محصولات داخلی توانسته حفاظت و صیانت از نیروی انسانی، اموال بیت المال و دولت را به نحو مدرن مدیریت کند.
وی افزود: حراست شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای طرح جامع حفاظت الکترونیک منطقه صنعتی ؛ به دنبال اجرای افزایش ضریب امنیتی تاسیسات و اماکن تابعه خود با استفاده از فناوری های جدید است که تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود امنیت پایدار و آرامش هموطنان است.
رئیس حراست پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این پروژه که به دستور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و پیگیری های مستمر حراست شرکت پایانه های نفتی ایران و حمایت های همه جانبه رئیس سازمان حراست و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران پس از اخذ مجوزهای لازم و با رعایت کلیه مقررات و استانداردها آغاز بکار نموده است.
سیفی خاطر نشان کرد:امیدوار است در ادامه اجرای این پروژه و در راستای توجه به پدافند غیرعامل و رعایت الزامات امنیتی و حفاظتی ،امکان انجام طرح جامع حفاظت الکترونیک منطقه صنعتی فراهم شود.
(شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸) ۱۱:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید