شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰
IOTC
چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مراسم جشن بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

مراسم جشن بازنشستگی 128 نفر از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در سالن سینما صدف (قدیمی ترین سالن سینمای صنعت نفت جنوب) جزیره خارک برگزار شد.

مراسم جشن بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی شمال، در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همواره میراث بزرگی از بازنشستگان صنعت نفت به نسل های بعد سپرده می شود که یادگار مجاهدت های آن عزیزان است و این وظیفه نسل بعد است که از آنها پاسداری کند.

وی با بیان اینکه تمام موفقیت های صادرات کشور مرهون تلاش های بی دریغ شما عزیزان است، ادامه داد: مجاهدت های شما عزیزان در سخت ترین شرایط کاری و بحرانی ترین دوران گذار کشور رقم خورد و امروز همه ما به وجود شما می بالیم.

موسوی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم های یک جانبه را سه مقطع مهم تاریخی نام برد و یادآور شد: بازنشستگان امروز از آنجا که این سه مقطع پر از بحران را طی کرده اند در پیچ و خم های سیاسی، اقتصادی عبور کرده اند سند پر افتخار صنعت نفت کشور می باشند و همه ما باید از این تجربه های عبرت آموز الگوسازی کنیم.

وی با اشاره به نقش بازنشستگان امروز صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: فداکاری و از جان گذشتگی کارکنان صنعت نفت در بستن شاهرگ های حیاتی نفت سبب شکستن کمر رژیم طاغوت شد؛ این درحالی است که همین عزیزان در مدت 8 سال دفاع مقدس حتی یک لحظه در در زیر آتش دشمن دست از کار نکشیدند و نگذاشتند صادرات نفت قطع شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه این همه دلاوری و از خودگذشتگی با هیچ قلم، بیان و پاداشی قابل جبران نیست، ادامه داد: در طول مدت تحریم های متعدد نیز، تجربه پر ارزش و تفکر و درایت عمیق کارکنان آن روزهای سخت و بازنشستگان امروز بود که از زمین خوردن این صنعت جلوگیری نمود.

موسوی با بیان اینکه بازنشستگی را پایان راه نیست بلکه آغازی برای زندگی و تلاش دوباره است، گفت: بازنشستگان در طول خدمت خود در صنعت نفت به عنوان اصلی ترین سرمایه این صنعت تلاش کرده اند تا کشور ما به عنوان یکی از کشورهای نفتی جهان مطرح باشد.

در این مراسم به پنج نفر از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران که بهترین خاطرات از روزهای سخت و دشوار کاری خود را بیان کردند جوایزی اهدا شد و گروه بین المللی موسیقی «مروارید لیان»، از گروه های محلی استان بوشهر نیز به اجرای برنامه های متنوع موسیقی پرداخت.

در پایان این مراسم به 128 نفر از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید