سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۲
IOTC
شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در آغاز دهه مبارک فجر انجام شد

بهره برداری از سالن تنیس روی میز پایانه نفتی خارگ

رییس امور ورزش پایانه های نفتی ایران گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، پروژه نوسازی و توسعه سالن تنیس روی میز پایانه نفتی خارگ به بهره برداری رسید و همزمان یک دوره مسابقات این رشته ورزشی بین کارکنان آغاز شد.

 به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران  قیصربهزادی با اعلام این مطلب افزود:  در تجهیز و نوسازی  سالن  تنیس روی میز خارگ  علاوه بر گسترش   فضا به  دو برابر اندازه قبلی   ایجاد  یک فضای  حرفه ای  و استفاده از  تجهیزات تخصصی مد نظر قرار گرفته است به نحوی که در سالن  جدید  میز و تور های استاندارد, راکت آموزشی،  توپ استاندارد تمرینی، دسنگاه توپ انداز, پارتیشن  های  مجزا سازی و امکانات رفاهی  برای  ورزشکاران و تماشاگران  فراهم  شده است.

وی گفت: این مسابقات  در رده های مختلف  پیشکسوتان، بزرگسالان و فرزندان به شکل تیمي و  انفرادی  در دو گروه  آقایان و بانوان از امروز 12 بهمن آغاز و تا 18  بهمن  ادامه  خواهد یافت.

بهزادی  افزود:  در این  مسابقات  سعی  شده است علاوه بر کارکنان رسمی و  قراردادی و پیمانی، خانواده کارکنان نیز در این  مسابقات حضور یابند تا علاوه بر استفاده از امکانات  ایجاد شده  فضای  شادی و نشاط  نیز در ایام دهه فجر فراهم شود.

(شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید