سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲
IOTC
شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) را عامل اصلی تحقق پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواند.

اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است.
 
۱۲ بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشور آغاز حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه است؛ این پیروزی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های ستمدیده و مظلوم جهان شد. 
 
دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی و تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای توحید، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏انداز کرد. 
 
مروری بر کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در طول سال‌های مختلف، زمینه درک و شکرگزاری این موهبت عظیم را بیشتر فراهم می‌آورد؛ کشوری که در عصر اختناق طاغوت در اکثر محصولات اقتصادی و فرهنگی به بیگانگان وابسته بود، امروز شاهد خودکفایی در صنایع گوناگون و برخورداری از مواهب معنوی و فرهنگی فراوان است و اکنون نیز در عرصه های مختلف بین‌المللی با درایت و هدایت مقام معظم رهبری و کوشش های ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و در واقع تهدیدها به فرصتی برای بالندگی کشور تبدیل شده اند.
 
اینک در طلیعه سی و پنجمین سال  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشور عزیزمان بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا خمینی کبیر(ره)، سی و پنجمین فجر این پیروزی بزرگ را به  محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، آحاد مردم و به ویژه کارکنان سخت کوش شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نمایم. از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها و سربلندی میهن عزیزمان و اعتلای صنعت بالنده نفت ایران را مسئلت دارم.
 
و من ا... توفیق
سید پیروز موسوی
مدیرعامل
 
(شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید