چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۲
IOTC
دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توسعه زیرساخت های سوآپ نفت خام/ اسکله های پایانه نفتی شمال بهسازی شد

رییس پایانه نفتی شمال از توسعه زیرساخت های لازم برای عملیات سوآپ نفت خام کشور خبر داد و افزود: در این زمینه فاز 1 پروژه تعمیر وبهسازی تاسیسات اسکله ها در پایانه شمال انجام شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمید شاهدوست با بیان اینکه این پروژه بدون استفاده از نیروی پیمانکار و به دست توانمندان شرکت پایانه های نفتی ایران به خوبی اجرا شده است ادامه داد: با اجرای این پروژه از دی ماه امسال تاکنون 60 متر بخشی از اسکله شماره 3  موسوم به «دلفین شرقی» تعمییر و بهسازی شده است.

 وی اظهار کرد: در این راستا داربست بندی راهروی شمالی اسکله شماره 3، سندبلاست و رنگ آمیزی وهمچنین برشکاری ، جوشکاری  ونصب راهروهای جدید نیز درحال انجام است.

شاهدوست توضیح داد: پرسنل اداره عملیات پایانه نفتی شمال در این مدت باهماهنگی اداره بازرسی فنی وتعمیرات نسبت به زنگ زدایی ورنگ آمیزی تمامی شیرآلات وادوات موجود برروی اسکله ها اقدام کرده اند.

وی یادآور شد:  با تعریف واجرای پروژه تعمیر وبهسازی تاسیسات اسکله ها و استفاده از توان کارشناسی موجود در پایانه نفتی شمال، 800 نفر ساعت برای اجرای این پروژه در یک ماه اخیر صرف شده است.

(دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید