چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۵
IOTC
چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

اهمیت ویژه به نیروی انسانی شاغل و بازنشسته

اهمیت ویژه به نیروی انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران و استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان این شرکت, از برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

اهمیت ویژه به نیروی انسانی شاغل و بازنشسته

 

 

 به گزارش  روابط عمومی شرکت  پایانه های نفتی ایران,  سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران درآیین تقدیر از بازنشستگان این شرکت در جزیره خارگ ضمن  تبریک به مناسبت  ایام  دهه مبارک فجربا اعلام این مطلب گفت: قطعاً موفقیت های فعلی کشور منجمله شرکت پایانه های نفتی ایران, تلاش  بازنشستگان امروز و شاغلین دیروز است که در تاریخ صنعت نفت و در تاریخ کشور ثبت و ماندگار است.

 موسوی خطاب به بازنشستگان حاضر در این مراسم گفت:  بازنشستگی قطعاً پایان راه نیست و بخشی  از  زندگی است ولی مطمئن باشید این شرکت منت می کشدکه شما حضور پیدا کنید و خوشحال می شود که پذیرای شما باشد و باز هم از تجربیات شما استفاده شود.

 مدیرعامل  شرکت پایانه های نفتی ایران  یاد آور شد:  شما عزیزان در مراحل حساس کشور حضور داشتید در دوران انقلاب و دفاع مقدس و تلاش شما درجزیره خارک تاثیر قابل ملاحظه ای در پیروزی انقلاب ومقابله با هجمه سنگین برای  قطع صادرات نفت داشت  که  در دیدار با حضرت امام خمینی (ره) ایشان  نیز عبارت «جهادگران راه خدا»را به شما اطلاق کردند.

 وی با اشاره به عنایت ویژه وزیر نفت به نیروی انسانی, ووجود ذخایر قابل توجه نفت و گاز  درایران  گفت: لازم است  در شرکت پایانه های نفتی نیز, رویکرد خاص به نیروی انسانی داشته باشیم.

همچنین  با توجه به اینکه بازنشستگان همراه با  همسرانشان در این مراسم حضور یافته بودند موسوی در ادامه گفت: از همسران بازنشسته که درمحیط خانواده علاوه بر وظیفه مادری در زمان حضور کارکنان درجزیره وظیفه پدر خانواده را به عهده داشته اند تشکر  می شود.

مدیر عامل پایانه های نفتی  ایران  افزود: بازنشستگان آینه تمام نمای نسل جوان شرکت هستند ومابه گذشته شما عزیزان افتخار می کنیم .

 برپایه این گزارش ,  در این مراسم باشکوه که گروه هنرمندان  استانی  بوشهر به ایجاد فضای مفرح  پرداخته بودند,  بیش از 100 تن از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران که به افتخار  بازنشستگی نائل شده اند به همراه همسرانشان  با  اهدای لوح تقدیر  و هدایایی  دیگر  در حضور  امام جمعه  خارگ و مشاوروزیر نفت جناب آقای امان الله حیاتی واعضای هیات مدیره ومدیران ستادی و عملیاتی  مورد تقدیر  قرار گرفتند.

(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید