سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۵
IOTC
شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۲۰:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۴۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شرکت پایانه های نفتی ایران در پیاده سازی نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در صنعت نفت کشور پیشرو است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران : نظر به اهمیت این بخش، مدیریت یکپارچه دارایی های فیزیکی در شرکت پایانه های نفتی ایران نهادینه و به طبق یک برنامه ریزی مدون در ساختار شرکت مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد.

شرکت پایانه های نفتی ایران در پیاده سازی نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در صنعت نفت کشور پیشرو است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز در نشستی صمیمی با روسای ادارات پایانه نفتی خارگ در ارتباط با مدیریت یکپارچگی دارایی های فیزیکی در صنعت نفت اظهار کرد: نظر به اهمیت این بخش، مدیریت یکپارچه دارایی های فیزیکی در شرکت پایانه های نفتی ایران نهادینه و به طبق یک برنامه ریزی مدون در ساختار شرکت مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد.


وی افزود: هر تجهیز و دارایی فیزیکی در مدت عمر خود مراحل متعددی را طی می کند که تحقق هر مرحله در حیطه وظایف یک یا تعدادی از مدیریت های اصلی در شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در شرکت پایانه های نفتی ایران که در این حوزه صورت گرفته است، تهیه گزارش خود ارزیابی ، تعیین سطح بلوغ سازمانی و تهیه نقشه راه استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی می باشد که با همت و تلاش همکاران در این حوزه این شرکت یکی از شرکت های سرآمد و پیشرو بوده و این موضوع به تایید مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران در جلسات مختلف رسیده است.

اسدروز گفت: تهیه دستورالعمل های اجرایی مدیریتی ، فرهنگ استفاده و نگهداشت دارایی های فیزیکی، توجه به الزامات ایمنی و ایجاد ساختار سازمانی برای مدیریت دارایی های فیزیکی از نکاتی است که در راهبری مدیریت یکپارچه دارایی های فیزیکی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .
وی در بخش پایانی از سخنان خود از تلاش و زحمات همکاران مناطق عملیاتی و واحدهای ستادی در تحقق نتایج مطلوب مجمع عمومی سالیانه تشکر و قدردانی کرد و ضمن مرور محورهای اصلی برنامه کلی سازمان ؛ بر لزوم برنامه ریزی و تحقق برنامه عملیاتی تاکید کردند.
ایشان همچنین بر لزوم توجه به خدمات رفاهی کارکنان و خانواده های ساکن تاکید و مقرر کرد تا در راه اندازی پلاژ؛فروشگاهها و بهبود وضعیت نانوایی ها تسریع لازم صورت گیرد.

در ادامه نشست؛رییس پایانه های نفتی خار، ضمن تشکر وتقدیر از حسن مدیریت و تلاشهای ارزنده مدیرعامل، ابراز داشتند که بازخورد مثبت عملکرد و فعالیتهای سازمان جز با راهبری و مدیریت ومعرفی دقیق و اصولی و ارائه گزارش صحیح و مناسب به ذینفعان حاصل نمی گردد که در این زمینه ؛زحمات مدیرعامل و هیات مدیره چشمگیر و ارزنده بوده و بنده به نوبه خود قدردانی می نمایم.

موسوی افزود: در راستا دیدکاه مدیرعامل؛ برنامه ارائه گزارش عملکرد 6ماهه سال 98 درپایان شهریورماه در دستورکار پایانه خارک هست و برنامه ریزی و اقدامات خوبی در دست اجرا هست که در پایان سال گزارش کامل اقدامات انجام شده را ارائه خواهیم داد.
(شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۲۰:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید