جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱
IOTC
سه شنبه / ۱ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
کارنامه یکساله پایانه های نفتی ایران مطلوب اعلام شد

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران

مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران، عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1397 در تمامی بخش های مالی، فنی، عملیاتی، پشتیبانی، منابع انسانی، در تمام مناطق عملیاتی این شرکت را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران که با حضور دکتر عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت و نمایندگان صاحب سهام برگزار شد، خلاصه‌ای از عملکرد یکساله این شرکت ارائه شد.

اسدروز خلاصه‌ای از فعالیتهای شرکت پایانه‌های نفتی را در بخشهای توسعه تاسیسات صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی، وضع کنونی مناطق عملیاتی این شرکت در پایانه های نفتی ایران، خارگ، عسلویه، نکا و ماهشهر و همچنین دیگر فعالیتهای این شرکت در حوزه‌های HSE، پژوهش، تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات، امور بازرگانی و صرفه‌جویی کالا و مواد مصرفی، امور حقوقی و قراردادها و گسترش بخشهای خدمات دریایی به شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی کشور ارائه کرد.

هیئت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران گزارش عملکرد خود را در قالب آخرین حلقه زنجیره ارزش توسعه صنعت نفت و اثربخشی فعالیتهای انجام شده در تکمیل این زنجیره به مجمع عمومی ارائه داد که در نهایت، عملکرد کلی هیئت مدیره این شرکت مورد تایید مجمع قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست از عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل مجموع تلاش های انجام شده در راستای نوسازی، بهسازی و به روزرسانی تاسیسات و توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور تقدیر کردند. 

 
00

 

همچنین در این جلسه،عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ١٣٩٧ در تمامی بخش های مالی، فنی، عملیاتی، پشتیبانی، منابع انسانی، در تمام مناطق عملیاتی این شرکت را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

 

(سه شنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۳:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید