جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸
IOTC
یکشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۵۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

عملیات تعمیرات و نگهداری تجهیزات در پایانه نفتی شمال در حال انجام است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات و نگهداری تجهیزات پایانه شمال از جمله اسکله ها، خطوط لوله و مخازن با یک برنامه ریزی و با استفاده از توان علمی نیروهای منطقه بصورت مدون در حال انجام است.

عملیات تعمیرات و نگهداری تجهیزات در پایانه نفتی شمال در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرست پایانه نفتی شمال اظهار داشت: پایانه نفتی شمال با در اختیار داشتن سه اسکله و دستگاه های اندازه گیری پیشرفته، مخازن مجهز به سیستم اطفای حریق خودکار و نیز سیستم جداسازی آب از نفت بدون شک یکی از پایانه های بسیار پیشرفته در حوزه کشورهای دریای خزر به شمار می آید.

وی افزود: سابقه شکل گیری پایانه نفتی شمال و ماموریت اصلی آن گفت: طراحی این پایانه بر اساس عملیات دریافت نفت خام، اندازه گیری، نمونه گیری، ذخیره سازی و امتزاج (storage & blending) صورت پذیرفته است، این پایانه از سوی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ساخته شده و از سال 1382 برای انجام عملیات مورد نظر وزارت نفت در اختیار شرکت پایانه های نفتی ایران قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: عملیات تعمیرات و نگهداری تجهیزات پایانه شمال از جمله اسکله ها، خطوط لوله و مخازن با یک برنامه ریزی و با استفاده از توان علمی نیروهای منطقه بصورت مدون در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکتن پایانه های نفتی ایران، طی حکمی از سوی دکتر عباس اسدروز، علی معلمی بعنوان سرپرست پایانه نفتی شمال منصوب و از زحمات حمید رضا شاه دوست تقدیر بعمل آمد.

(یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۰:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید