پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۷
IOTC
جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با توانمندسازی منابع انسانی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: توانمند سازی منابع انسانی یکی از راهکارهای اثربخش تحقق ابلاغیه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است.

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با توانمندسازی منابع انسانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در پایانه نفتی خارگ اظهار کرد: مدیران منابع انسانی شریک استراتژیک سازمان و عامل فرهنگ و تغییر در سازمانها محسوب می شوند،عوامل نیروی انسانی نیروی محرک و مهمترین عامل تعیین کننده در فرآیند توسعه پایدار است، اگر چابکی در عملیات به افزایش بهره وری می انجامد و افزایش بهره وری موبات رد و شکوفایی سازمان را فراهم می آورد، نقطه عزیمت و مبدا هرگونه تحول رو به بهبود و دستبابی به اهداف سازمانی مدیریت منابع انسانی است.


وی افزود: فرآیند تغییر در سازمانها طولانی مدت و هزینه بر است و مدیران نباید به دنبال نتیجه گیری در کوتاه مدت باشند.باید نیروی انسانی هم به جهت جمعی و هم به جهت فردی توسعه پیدا کند، همچنین شایستگی‌های فرد در هنگام کار کردن هم افزایش یابد، همچنین توانمند سازی منابع انسانی یکی از راهکارهای اثربخش تحقق ابلاغیه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد:مناسبات سازمانی امر بسیار مهمی است، اما بالاتر از آن، مناسبات انسانی است. بلکه مدیریت توسعه منابع انسانی به این معناست که مناسبات انسانی درون شرکت را باید مدیریت کرد. خواهش من این است که به این مسئله توجه کنیم و نگاه نو و جدید و راهبردی به مسئله توسعه منابع انسانی داشته باشیم.

اسدروز گفت: طبیعی است در حوزه منابع انسانی آموزش مسئله اصلی و دغدغه اول ما در شرکت پایانه های نفتی ایراناست. شرکت پایانه های نفتی ایران یک شرکت علم محور و ماموریت گرا است، کار در حوزه صنعت نفت یک کار دانش بنیان است و باید در مدیریت منابع انسانی فضا را طوری شکل دهیم که جریان دانش از با تجربه‌ها به سمت کم تجربه‌ها باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خاطر نشان کرد: توجه به سرمایه انسانی شرکت از اهداف اصلی این شرکت بوده و از همکاران در مدیریت منابع انسانی تقاظا دارم که مراجعه همکاران و برخورد عوامل مدیریت منابع انسانی آثار پایداری در ذهن همکاران برجای می گذارد لذا ضرورت دارد که حفظ حرمت مراجعین و کرامت انسانی سرلوحه برنامه های این مدیریت قرار داشته باشد، زیرا دستیابی به آرمان ها و نیل به مقاد نهایی تنهای با دستان توانای همکاران ما میسر و امکان پذیر خواهد بود.
(جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید