جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲
IOTC
پنج شنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۰۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

آزمایشگاه پایانه های نفتی ایران مرجع صحت‌سنجی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از توانمندی قابل توجهی برای ارائه تمامی خدمات فنی و تخصصی برخوردار است.

آزمایشگاه پایانه های نفتی ایران مرجع صحت‌سنجی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از آزمایشگاه اداره شیمیایی پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از توانمندی قابل توجهی برای ارائه تمامی خدمات فنی و تخصصی برخوردار است.

وی افزود: آزمایشگاه شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان ذی‌صلاح و متخصص در زمینه آزمایش‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی از طریق موسسه اعتباردهنده استاندارد جهانی به تمام مراجع و موسسات و کمیته‌های بین‌المللی اعتبار سنجی معرفی و تایید شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این موفقیت که با رعایت چهار منبع مدیریتی، فیزیکی، مالی و فناوری مطابق با تجهیزات پیشرفته مربوط به عملیات صحت‌سنجی و به‌کارگیری آخرین دستورالعمل‌های استاندارد و استفاده از نیروهای توانمند و مجرب محقق شد، سبب ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی صنعت نفت کشور شده است.

اسدروز گفت: در حال حاضر شرکت پایانه‌های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در سطح جهان است و می‌تواند آزمایش‌های مربوط به نفت خام و فرآورده‌های نفتی را به طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین‌المللی انجام دهد.

اسدروز با بیان اینکه از مهم‌ترین ویژگی‌های کار صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور، لزوم همخوانی و مطابقت با استانداردهای روز دنیا است، تاکید کرد: فرآیند نظارت، کنترل و دقت بر عملیات صادرات نفت را افزایش خواهد داد و این مورد با دقت بسیار بالا در پایانه های نفتی ایران در حال انجام است.
(پنج شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸) ۰۸:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید