شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۹
IOTC
جمعه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۸۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی در حوزه‌های تخصصی نفت جواب داد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی توانستیم کارهای بزرگی در حوزه‌های تخصصی نفت انجام دهیم.

تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی در حوزه‌های تخصصی نفت جواب داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: پایانه‌های نفتی ایران یکی از مراکز حساس و راهبردی در ایران اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: در راستای تأمین، بهسازی و نوسازی این سرمایه ملی که به رسم امانت به ما تحویل داده شده است باید با راهبرد و یک برنامه ریزی مدون در صنعت نفت کشور نقش آفرینی کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: پرسنل خدوم شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در تمامی پایانه‌های نفتی کشور مأموریت گرا است و پایانه نفتی خارگ مهمترین بخش اقتصاد کشور است که به اقتصاد جهانی پیوند می‌خورد.

وی اضافه کرد: خارگ مرکز ثقل صنایع مهم و حیاتی کشور است و موضوع خارگ در مقیاس ملی در نظر گرفته می‌شود. خارگ از هر لحاظ زیر ساختی نسبت به گذشته پیشرفت داشته و توسعه پیدا کرده است.

اسدروز تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای است که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی این شرکت پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تأمین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین المللی است.

اسدروز گفت: توجه به نیروی انسانی به یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت بدل خواهد شد و با تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی توانستیم کارهای بزرگی در حوزه‌های تخصصی نفت انجام دهیم در بحث‌های اندازه گیری و خطوط جریانی اقدامات بسیار مناسب و مهندسی در این شرکت صورت گرفته و توانستیم به خودکفایی برسیم.
(جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید