شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳
IOTC
شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران

پمپ نمونه گیر خودکار در کشور بومی سازی شد

رییس پژوهش و شناسایی منابع کالای شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: پمپ نمونه گیر خودکار که از تجهیزات مهم صنعت نفت به شمار می رود با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران، پس از تعمیر و بازسازی، امکان ساخت داخل این پمپ با هزینه ای معادل یک سوم مشابه خارجی فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پرویز بیات افزود: این نمونه  پمپ  پیشتر در انحصار شرکت HMD انگلستان بود و به قیمت حدود 6 میلیارد ریال در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می گرفت.

وی ادامه داد: این پمپ  از نوع محرکه های مغناطیسی است  و به دلیل کاربرد استراتژیک  آن در صنایع نفت و گاز و صنایع دیگر پس از تحریم،  با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران، معادل 860 میلیون ریال تعمیر و راه اندازی و زمینه ساخت کامل آن در کشور فراهم شد.

رییس  پژوهش و شناسایی منابع کالای شرکت پایانه های نفتی ایران  یاد آور شد:  پمپ نمونه گیر خودکاربرای نمونه گیری از محصولات ارسالی  فازهای  پالایشگاهی (به تناسب  عملیات  بارگیری) به کار می رود است  و نقش اساسی در صحت  محموله های ارسالی  دارد.

بیات  توضیح داد: با همکاری واحد پژوهش و شناسایی منابع کالای  مدیریت بازرگانی در شرکت پایانه های نفتی ایران و اداره تعمیرات  صنعتی و تدارکات و امور کالای  پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه  توانمندی های سازندگان داخلی بررسی و پیمانکار تعمیر و نوسازی این پمپ انتخاب شد.

 

(شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید