سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۶
IOTC
دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۳۹۴
گزارشگر : ۲
سرویس عسلویه

بازدید معاون وزیر نفت از تاسیسات پایانه صادراتی میعانات گازی عسلویه/ عکس

مهندس رکن الدین جوادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به پایتخت انرژی کشور از تاسیسات پایانه صادراتی میعانات گازی عسلویه دیدن کرد و در جریان روند صادرات میعانات گازی پارس جنوبی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، علی اکبر شعبان پور، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، غلامحسن منصوری نژاد، مشاور و رئیس دفتر، فرهاد داراخانی، رئیس حراست و محمد ناصری رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رکن الدین جوادی معاون وزیر نفت را در این سفر همراهی می کنند.

معاون وزیر نفت دقایقی پیش از تاسیسات میترینگ پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه دیدن کرد و روند صادرات این فرآورده استرتژیک را بررسی کرد.

موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران شرایط فنی و عملیاتی و فرآیندهای ورود، اندازه گیری و بارگیری میعانات گازی پار س جنوبی را برای معاون وزیر نفت تشریح کرد.

میعانات گازی پارس جنوبی از فازهای 1 تا 10 به وسیله خطوط لوله به منی فولد عسلویه وارد شده و پس از عبور از سیستم های اندازه گیری خودکار، به دو گوی شناور در ساحل پارس جنوبی ارسال می شود.

 

 

 

 

(دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید