جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۳
IOTC
سه شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مربی تیم فوتسال بانوان ایران در جزیره خارگ

به دعوت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برپایی یک دوره کلاس آموزش فوتسال به خارگ سفر کرد.

مربی تیم فوتسال بانوان ایران در جزیره خارگ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران ، امور ورزش  شرکت پایانه های نفتی ایران  با دعوت از شهرزاد مظفر  سرمربی تیم  ملی  فوتسال بانوان کشور و برگزاری  یک دوره  کلاس آموزشی  قصد دارد تا  شرایط مناسبی را برای بانوان علاقه مند خارگ به ورزش فوتسال  فراهم نماید.

این کلاس  آموزش فوتسال و  استعداد یابی که برای اولین بار در جزیره خارگ برگزار می شد  مورد استقبال تعداد زیادی از بانوان فوتسال دوست خارگ قرار گرفت.

شهرزاد مظفرکه مدرس رسمی  کنفدراسیون  فوتبال آسیا است  با حضور در  سالن شهید آباش جزیره خارگ برای برگزاری این دوره آموزشی،  شرایط را برای فوتسال  بانوان خارگ خاص و  ظرفیت های  بانوان خارگ را برای بازی فوتسال مناسب ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعات تمرینات این افراد با توجه به فضای کافی که در اختیار بانوان این جزیره است، محدود است، نیاز به تمرینات مداوم‌تری داشتند و لذا با توجه به علاقه وافری که در آن‌ها دیده می‌شد، می‌طلبد که برای پیشرفت ورزش فوتسال بانوان در این جزیره، سالن‌های ورزشی ساعات بیشتری به آنان تعلق گیرد و زیر نظر مربیان کارآزموده‌ای به تمرین بپردازند.

مظفر افزود: افرادی که در این کلاس شرکت کردند، محک زده شدند و سطح آمادگی و ارائه راهکارها برای پیشرفت آنان مورد بررسی قرار گرفت  تا اگر لازم بود از طرف فدراسیون فوتبال،  کلاس‌های ویژه ای درخواست شود.

 

(سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید