پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۶
IOTC
یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

کلینیک قلب و عروق بیمارستان صنعت نفت خارگ راه اندازی شد

کلینیک قلب و عروق بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ راه‌اندازی شد.

کلینیک قلب و عروق بیمارستان صنعت نفت خارگ راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ گفت: در بیمارستان خلیج فارس که تنها بیمارستان جزیره خارگ است، بیماران در پنج شاخه عمومی ویزیت و درمان می شوند.

دکتر محسن لشکری افزود: به منظور رفاه حال بیماران، خدمات درمانی را افزایش داده ایم؛ ضمن اینکه چند تخصص پزشکی و درمانی به این بیمارستان افزوده شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، بخش روانپزشکی، ارتوپدی، پوست و هم اکنون قلب و عروق به بخش های بیمارستان خلیج فارس خارگ اضافه شده است.

لشکری یادآور شد: پیشتر با توجه به نبود کلینیک قلب و عروق و متخصصان لازم، بیماران عزیز مجبور به صرف هزینه‌های گزاف بودند و برای معاینه و درمان بیماری‌های قلبی خود به دیگر مراکز درمانی خارج از جزیره مراجعه می‌کردند؛ سعی کردیم با راه‌اندازی این کلینیک و تشخیص بیماری، هزینه گزاف پروازهای اورژانسی و دیگر موارد را کاهش دهیم.

به گفته رییس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ، در حال حاضر دستگاه‌های نوار قلب و تست ورزش در این کلینیک موجود است و دستگاه اکوگرافی نیز به زودی خریداری می شود.

لشکری افزود: آتش‌نشانان، غواصان، صنعت گران و دیگر کارکنان صنعت نفت، با توجه به مشاغل سخت و پرخطر خود، نیازمند معاینات و چکاپ‌های سالیانه هستند، که از این پس با مراجعه به این کلینیک معاینه خواهند شد و در صورت نیاز به آنژیوگرافی و دیگر عمل‌های لازم، به بیرون از جزیره اعزام خواهند شد.

(یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید