شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۰
IOTC
یکشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : ماهشهر
کد خبر : ۳۷۲
گزارشگر : ۲
سرویس ماهشهر

قرار داد اجرای پروژه پژوهشی طراحی و ساخت سیستم پیوسته اختلاط نفت خام امضا شد

قرارداد انجام فاز طراحی پروژه پژوهشی طراحی، ساخت و نصب وراه اندازی سیستم پیوسته اختلاط نفت خام دقایقی پیش میان شرکت پایانه های نفتی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت در مراسمی با حضور مدیران ارشد صنعت نفت امضا شد.

قرار داد اجرای پروژه پژوهشی طراحی و ساخت سیستم پیوسته اختلاط نفت خام امضا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز ( یکشنبه  16 آذر)  سید پیروز موسوی در این مراسم با بیان اینکه هم اکنون  پژوهشگاه  صنعت نفت از مهمترین مراکز پژوهشگری کشور می باشد، تصریح کرد: با توجه به توانایی پژوهشگاه، مراحل طراحی و ساخت این سیستم به این سازمان واگذار شده است.

وی افزود: این پروژه در راستای بومی سازی سیستم پیوسته اختلاط نفت، برای نخستین بار در کشور اجرای می شود که سبب تنوع بخشی به سبد صادراتی  نفت خام  کشور شده و توان رقابتی  ما در منطقه را افزایش می دهد.

موسوی ادامه داد: اجرای این پروژه نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت و فعالیت های پژوهشی است که موجب افزایش و بهبود کیفیت  نفت خام ارزش  افزوده قابل توجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: استفاده از این فناوری در پایانه نفتی خارگ  ضمن کاهش زمان وهزینه می تواند موجب افزایش اعتبار این پایانه شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود

(یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید