دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۱
IOTC
سه شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نشست تخصصی بررسی عملیات مهار آتش سوزی مخزن نفت خام خارگ برگزار شد

نشست تخصصی بررسی عملیات مهار آتش سوزی مخزن شماره 19، 500 هزار بشکه ای نفت خام پایانه نفتی خارگ با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

نشست تخصصی بررسی عملیات مهار آتش سوزی مخزن نفت خام خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در این نشست  با تقدیر از عملکرد برجسته کارکنان در اجرای این عملیات تصریح کرد: موفقیت در این عملیات پیچیده علاوه بر اثبات روح جانفشانی کارکنان، نشان از تجربه و توانمندی بالای تلاشگران شرکت پایانه های نفتی  است.

وی ادامه داد: خاموش کردن آتشی که 360 هزار بشکه نفت خام کشور را تهدید می کرد، با ایثارگری و از جان گذشتگی کسانی رقم خورد که تجربه هشت سال دفاع مقدس و انجام کارهای بزرگ در روزهای سخت را داشتند.

 در این نشست، رییس اچ.اس.یی شرکت پایانه های نفتی ایران در گزارشی، جزییات وقوع حادثه و انجام عملیات توسط گروه های آتش نشان پایانه نفتی خارگ را تشریح کرد.

آتش سوزی ناشی از صاعقه که مقارن ساعت ١٣:٢٠ دقیقه ظهر روز پنج شنبه (٣٠ آبان) در مخزن ذخیره سازی نفت خام شماره 19 پایانه نفتی خارگ رخ داد، در ساعت ١٤:٣٥ دقیقه با همت و تلاش گروهی تیم عملیاتی صنعت نفت مستقر در این جزیره به طور کامل مهار و خاموش شد.
 
 
(سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید