شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲
IOTC
چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۶۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

پس‌گرفتن حقوق ایران در بازارهای جهانی نفت تداوم می‌یابد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای منطقه درباره ایران دنباله‌رو مواضع خصمانه آمریکا هستند، اما باوجود همه چالش‌هایی که این کشورها برای ما ایجاد کردند و تحریم‌هایی که با آن روبه‌رو بودیم، توانستیم حقوق خود را در بازارهای جهانی نفت پس بگیریم که این مهم تداوم خواهد یافت.

پس‌گرفتن حقوق ایران در بازارهای جهانی نفت تداوم می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران و به نقل از شانا عبدالحمید خدری با اشاره  به شرایط کنونی که صنعت نفت ایران در آن قرار دارد  گفت: در حالی که مسئولان وزارت نفت باید تمام ذهن و فکر خود را به توسعه صنعت نفت مشغول کنند، درگیر کردن ذهن آنها با برخی مسائل حاشیه‌ای نادرست است.


این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: باید سعی کنیم به جای پرداختن به حواشی و موضوع‌های کم اهمیت، به فکر رفع مشکلات و موانع باشیم تا مسئولان وزارت نفت نیز در کمال آرامش وظایف خود را انجام دهند.

وی به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و سرمایه‌گذاری در ایران هستند، بدون تردید آنها به صنعت ایران به‌ویژه صنعت نفت و گاز ما نیازمندند.
(چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید