شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۲
IOTC
شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۷۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رییس حراست شرکت ملی نفت ایران:

حفظ روند صادرات در شرایط تحریم موفقیت برجسته پایانه های نفتی ایران بود

رییس حراست شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: حفظ روند صادرات در شرایط تحریم و پس از آن پشتیبانی از افزایش تولید نفت خام پس از رفع تحریم ها، از موفقیت های برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران محسوب می شود.

حفظ روند صادرات در شرایط تحریم موفقیت برجسته پایانه های نفتی ایران بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، غلامرضا نوری مومنی، در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین حراست شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: شرکت پایانه های نفتی ایران با درایت و مدیریت بسیار ارزشمند پیروز موسوی، در شرایط سخت تحریم از این تهدید به عنوان یک فرصت خوب استفاده کرد و تمامی زیرساخت های تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام را نوسازی و بهینه سازی کرد تا در شرایط عادی بتواند از حداکثر ظرفیت ها و توان عملیاتی موجود بهره مند شود.

وی ادامه داد: با وجود این به روزرسانی در تاسیسات پایانه های نفتی خارک و شمال بود که امروز شاهد ثبت رکوردهای قابل توجه در میزان صادرات نفت خام و همچنین شرایط پایدار در سوآپ نفت خام هستیم.

نوری مومنی گفت: پس از رفع تحریم ها و دستور و تاکید وزیر نفت بر افزایش تولید نفت خام، در مدت شش ماه، مناطق نفت خیز جنوب، تولید نفت خام را به میزان قابل توجه ای افزایش داد و همپای آن، شرکت پایانه های نفتی ایران از این افزایش تولید در حوزه ذخیره سازی و صادرات به خوبی صیانت و پشتیبانی کرد.

وی تصریح کرد: در چنین شرکتی که مهمترین وظیفه در تکمیل چرخه تولید نفت خام کشور را بر عهده دارد، حراست یک اصل مهم و وظیفه بسیار راهبردی و سنگین است.

رییس حراست شرکت ملی نفت ایران افزود: حراست علاوه بر فعالیت های تخصصی خود، باید روحیه تعامل و مشارکت جویی و همچنین آینده نگری و آینده پژوهی را در راس فعالیت های خود قرار دهد چرا که تداوم و پایداری و کمک به حفظ روند تولید نفت خام، رابطه بسیار مستقیم با این اصول دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این مراسم، اهتمام جدی در راستای افزایش احساس امنیت و تلاش برای بالابردن بهره وری در نیروی کار انسانی را مهمترین وظیفه حراست صنعت نفت عنوان کرد و افزود: وظیفه حراست در شرکت پایانه های نفتی ایران به مراتب پر اهمیت تر و راهبردی تر است.

سید پیروز موسوی تاکید کرد: به موازات افزایش ضریب حفاظتی، حراست باید از سرمایه های گرانقدر نیروی انسانی پاسداری کند و شئونات و کرامت انسانی افراد را با تاکید بر توسعه اخلاق حرفه ای، تامین نماید.

وی با اشاره به حراست و حفاظت از تاسیسات استراتژیک صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در پایانه نفتی خارگ طرح جامع حفاظت الکترونیک بسیار مهم و حیاتی است و درخواست ما از حراست شرکت ملی نفت ایران این است که زمینه ای را فراهم نماید تا این طرح با شتاب بیشتری اجرایی شود.

در این مراسم محمدرضا سیفی به عنوان رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب و معارفه شد و از خدمات حبیب فرخی، رییس پیشین حراست این شرکت تقدیر شد.

 

حراست 1  

حراست 2  

حراست 4  

حراست 3  

حراست 5  

حراست 6

(شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷) ۱۶:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید