شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۷
IOTC
دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۷۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

الماسی: از وزیر نفت برای افزایش صادرات و توسعه زیرساخت های صادراتی تشکر می کنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روند مثبت و رو به رشد صادرات نفت خام و میعانات گازی و توسعه زیرساخت های صادراتی در پایانه خارگ نشان از مدیریت خوب و استراتژیک وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران دارد.

الماسی: از وزیر نفت برای افزایش صادرات و توسعه زیرساخت های صادراتی تشکر می کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سکینه الماسی، نماینده دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر کمیسیون انرژی به پایانه نفتی خارگ افزود: استان بوشهر و جزیره خارگ بیش از 60 سال همزیستی با صنعت نفت داشته است و در این میان باید از مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به خاطر توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی و زندگی مردم پیرامون تاسیسات نفتی در عسلویه و خارگ تشکر ویزه داشته باشم.

باید به تولیدکنندگان داخلی و جوانان اعتماد کنیم


الماسی، با بیان این که خارک گلوگاه اقتصادی کشور است، گفت: اکنون تغییر و تحولات مثبتی در منطقه بوشهر و فازهای مختلف پارس جنوبی ایجاد شده که در این‌باره از وزیر نفت تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سالی که حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است باید سعی کنیم با حمایت از جوانان ایرانی و تجهیزات و کالاهای ساخت داخل از این گردنه سخت و دشوار عبور کنیم.

الماسی با بیان این‌که در نفت با شرایط جدیدی روبه‌رو هستیم و باید همه گزینه‌های این صنعت روی میز قرار گیرد تا انتخابی درست و آگاهانه داشته باشیم، اظهار کرد: باید به تولیدکنندگان داخلی و جوانان اعتماد کنیم، با تعامل دولت و مجلس چالش‌ها را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تعداد نیروهای بومی شاغل در منطقه را ، ۱۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: از آنجا که جوانان این منطقه در حوزه نفت و گاز استعداد فراوانی دارند، انتظار داریم تعداد نیروهای بومی شاغل در منطقه افزایش یابد. 
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید