شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۱
IOTC
چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۷۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

نگاه ویژه‌ای به ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: نگاه ویژه‌ای به توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم.

نگاه ویژه‌ای به ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان مراکز اصلی صادرات نفت کشور در سال ٩٧ آمادگی کامل برای انجام ماموریت های محول شده توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را دارند.


وی افزود: با تکیه برتوان داخلی این شرکت و همچنین شرکت‌های ایرانی تاسیات ذخیره سازی، اسکله های نفتی و ... بهسازی و نوسازی لازم در راستای تامین منافع وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و متخصصان خدوم این شرکت به صورت لحظه‌ای در حال پایش این تاسیسات هستند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با آینده‌نگری، تیزبینی و هوشیاری نسبت به مسائل منطقه‌ای و جهانی در راستای تحقق ماموریت‌های مهم وزارت نفت آگاه باشیم.

وی با اشاره به افزایش توانمندی پایانه‌های نفتی ایران در صادرات نفت خام گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد دستیابی به توان بالایی در زمینه بارگیری و صادرات نفت در پایانه‌های نفتی هستیم.

موسوی با اشاره به نامگذاریا مسال به نام سال حمایت از تولید ایرانی، تصریح کرد: در پایانه‌های نفتی ایران نگاه و تکیه ما بر تولیدکنندگان داخلی است و در زمینه خدمات نیز از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.
(چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷) ۱۳:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید