جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۰
IOTC
یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران

همایش تخصصی، آموزشی اندازه گیری نفت خام و فرآورده های نفتی برگزار می شود

نخستین همایش تخصصی _ آموزشی اندازه گیری نفت خام و فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران در آذرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، انتقال دانش و ارائه مباحث تخصصی اندازه گیری (میترینگ) در صنایع  نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رویکرد آموزشی و شناسایی ظرفیت های داخلی در زمینه سامانه های اندازه گیری نفت خام صادراتی و فرآورده های نفتی، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

در این همایش، مدیران، روسا و کارشناسان متخصص در حوزه اندازه گیری و سازندگان تجهیزات اندازه گیری نفت خام صادراتی در کشور، در راستای اهداف تعیین شده،  هم اندیشی و تبادل تجربه می کنند؛ همچنین در باره چالش های پیش رو و راهکارهای ممکن برای رفع آنها به منظور دستیابی نتایج مطلوب بحث و گفت وگو خواهند کرد.

شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف ارتباط با سازندگان داخلی و نمایندگی های معتبر خارجی و همچنین برقراری ارتباط مثبت و کارآمد میان صنعت نفت و مجامع دانشگاهی کشور در زمینه توسعه تجهیزات اندازه گیری نفت خام و فرآورده های نفتی، همایش یاد شده را برگزار می کند.

پیشتر، شرکت پایانه های نفتی ایران جهت دستیابی به دانش طراحی این سیستم ها، با پشتیبانی و سرمایه گذاری در بخش های دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه پرووینگ  و نرم افزار cfd شده است. 

نخستین همایش تخصصی، آموزشی اندازه گیری (میترینگ) هیدروکربن ها در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، نگاه ویژه و تخصصی به حوزه ها فنی، آموزشی و پژوهشی به مقوله صحت اندازه گیری نفت خام صادراتی و فرآورده های نفتی دارد.

در این همایش علاوه بر سخنرانی ها و نشست های تخصصی، یک نمایشگاه تخصصی برای معرفی توانمندی ها و امکانات شرکت ها و بخش های مختلف در زمینه اندازه گیری و تجهیزات اندازه گیری، برگزار می شود.

(یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید