پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۷
IOTC
شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۷۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

برگزاری جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر پایانه‌های نفتی ایران

آیین افتتاحیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران و روسای ستادی این شرکت و دکتر کامبیز باغبان دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی نفت ایران و با حضور تیم ارزیابی برگزار شد.

برگزاری جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر پایانه‌های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در آغاز این نشست گفت: برنامه استراتژیک پایانه‌های نفتی ایران رسیدن به جایگاه برتر منطقه خلیج‌فارس و دستیابی به جایگاه سوم جهانی‌ است و در این مسیر پویایی، خلاقیت و تعهد سازمانی بر‌اساس مدل مدیریت تعالی راهگشاست.

وی ادامه داد: شاخص‌های مدیریت تعالی در شرکت پایانه های نفتی ایران سبب شد تا بسیاری از دستاوردهای برجسته شرکت در حوزه عملیات صادرات، آموزش و پژوهش، اچ.اس.یی و تعمیرات اساسی حاصل شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر همکاری مستمر مدیران و کارکنان با گروه ارزیابان مدیریت تعالی و بهبود مستمر تاکید کرد.

نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به استناد اسناد و تکالیف بالادستی به‎ویژه قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، که برآیند کار کارشناسی متخصصان ستاد و چهار شرکت اصلی و الگوبرداری از مدل‌ها و استانداردهای معتبر بین المللی است، به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی در خردادماه امسال ابلاغ شد.

مطابق با برنامه زمان، نخستین دوره جایزه که در این نشست به تصویب رسید، برگزاری جشن پایانی نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در نیمه نخست اسفندماه ۹۶ خواهد بود.


مدیریت تعالی

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶) ۰۹:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید