چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴
IOTC
دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
طنین استکبار ستیزی در مراوید خلیج فارس

مردم خارگ در مراسم 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور صبح امروز دوشنبه در جزیره خارگ برگزار شد و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم و مقامات محلی انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران، این مراسم با شکوه با حضور حجت الاسلام موسی کمالی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ، مقامات محلی و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم جزیره خارگ و کارکنان، مدیران و روسای  شرکت پایانه های نفتی  ایران برگزار شد.

شرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با شعار های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل، ندای استکبار ستیزی سر دادند و با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

دانش آموزان مدارس جزیره خارگ نیز همپای مردم و مسئولان با حمل «آدمک آمریکا» یک صدا فریاد «آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو» سر دادند و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت این مناسبت ملی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: حضور ملت در راهپیمایی 13 آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی، پشتوانه ما در تعاملات جهانی و انجام  مذاکرات است.

 حجت الاسلام  کمالی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، این مذاکرات تنها در چارچوب مسئله هسته ای است و نه سازش با آمریکا؛ هرگونه مذاکره ای تنها بر اساس اصول منافع ملی و احقاق حق مسلم ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می شود.

در پایان  این مراسم نیز علاوه برسوزاندن آدمک و پرچم آمریکا،  قطعنامه ای شامل 10 بند، توسط یکی از دانش آموزان جزیره خارگ قرائت شد و شرکت کنندگان، با سردادن الله اکبر از مفاد این قطعنامه حمایت کردند.

(دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید