جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۱
IOTC
یکشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

گزارش تصویری/ خدمات رسانی ناوگان هواپیمایی نفت به صنایع نفت و گاز کشور

هوپیمایی نفت از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی کشور است که از بدو تاسیس در سال 1372، تا کنون خدمات بسیاری به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور به ویژه در مناطق نفت خیز جنوب و مناطق عملیاتی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پروازهای این شرکت طبق استانداردهای بین المللی و به طور عمده به صورت چارتر در مسیرهای پروازی از اهواز به تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، خارک، لاوان، سیری، عسلویه، کیش، قشم، ماهشهر، لامرد، امیدیه، گچساران، بندرعباس و بندرلنگه انجام می شود.

این شرکت در اهداف بلند مدت خود، خرید هواپیماهای پهن پیکر را نیز در دستور کار دارد؛ برنامه توسعه ناوگان هوایی این شرکت از سال 1386 آغاز شده که به طور قطع  با عملیاتی و تکمیل شدن این برنامه، استانداردهای حمل و نقل هوایی کشور افزایش می یابد.

این شرکت یکی از ایمن ترین شرکت هواپیمایی کشور است و تمام حجم پروازی آن  به وسیله 9 فروند هواپیما شامل 4 فوکر 100، 4 فروند فوکر 50 و  یک فروند هواپیمای t.o متعلق به این شرکت انجام می شود.

شرکت هواپیمایی نفت برای اولین بار در صنعت حمل و نقل هوایی به صورت حرفه ای خدمات پزشکی هوایی با تجهیزات کامل پزشکی که در واقع یک اتاق ccu سیار است را با هماهنگی واحد بهداشت و درمان مناطق نفت خیز جنوب ارائه می داد و دیگر هواپیمای تویین آتر این شرکت به صورت آماده باش در جزیره خارگ قرار داشت.

هم اکنون فرودگاه های خارگ، گچساران، آغاجاری، ماهشهر، توحید (جم)، سیری، لاوان، بهرگان و عسلویه تحت مالکیت وزارت نفت است.

(یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید